جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 مهر 1395     
تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی میشیگان به اتوبوس های جدید

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل محلی میشیگان پنج اتوبوس با سوخت گاز پروپان را به ناوگان خود اضافه کرده است.

این اتوبوس های جدید که با سوخت پروپان کار می کنند مزایای متعددی دارند که کمک می کنند ناوگان حمل و نقل عمومی این سازمان بیش تر دوست دار محیط زیست شوند و هزینه های نگهداری و مصرف سوخت آن در طولانی مدت کاهش یابد.

مدیر اجرایی سازمان حمل و نقل محلی میشیگان، Kelly Dunham گفت: "ما خرسندیمم که این اتوبوس های جدید را به ناوگان خود اضافه کرده ایم تا آلایندگی های کربنی ناوگان خود را کاهش داده و حمل و نقل ایمن، مقرون به صرفه، مطمئن و سبز را برای مردم ارائه دهیم."

سوخت پروپان در مقایسه با بنزین 24 درصد گازهای گلخانه ای کم تری تولید می کند و 20 درصد آلایندگی نیتروژن و 60 درصد آلایندگی کربن مونوکسید کم تری دارد. پروپان هم چنین یک منبع انرژی بومی و انبوه است که وابستگی به سوخت های خارجی را کاهش می دهد.

پروپان هم چنین باعث کاهش مصرف سوخت نیز می شود. اتوبوس های سوخت پروپان یک تکنولوژی تست شده و تاییده شده دارند و تعدادی از سازمان های حمل و نقل در میشیگان و دیگر ایالت ها نیز این اتوبوس ها را به ناوگان های خود اضافه کرده اند.

هر پنج دستگاه این اتوبوس ها اکنون وارد فعالیت شده اند و در جاده ها هستند و در مسیرهای مخصوص این سازمان به ارائه خدمات خواهند پرداخت. این اتوبوس ها به روشنایی LED، سنسورهای پشت، نگهدارنده های دوچرخه و تکنولوژی هایی نوین مجهز شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: