جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 مهر 1395     
آریو به ناوگان تاکسیرانی بندرعباس می پیوندد

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری بندرعباس گفت: 2 هزار و 844 دستگاه تاکسی در ناوگان تاکسیرانی بندرعباس وجود دارد.

حسین اخلاقی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به وجود 700 دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسیرانی بندرعباس افزود: طرح نوسازی تاکسی های فرسوده بندرعباس همچون سایر شهرهای کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکسیرانی بندرعباس آمادگی نوسازی تاکسی های مدل 85 به قبل را دارد، تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق سایت و ثبت نام نسبت به نوسازی تاکسی فرسوده خود اقدام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: خودروهای پژو 405 و سمند EF7 و آریو با تسهیلات 20 میلیون تومانی و کارمزد 16 درصد برای جایگزینی تاکسی های فرسوده در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وجود تاکسی های موقت در بندرعباس اذعان داشت: به دلیل شرایط آب و هوایی و اقلیمی بندر عباس در برخی از فصول سال موجی از خودروها و مسافربرهای شخصی استان های همجوار به سمت هرمزگان و بندرعباس سرازیر می شود لذا تاکسیرانی استان برای رفع این معزل اقدام به استفاده از این خودروهای موقت در خطوط نیازمند به تاکسی نموده است.

اخلاقی خاطر نشان کرد: حدود 800 دستگاه تاکسی موقت در بندرعباس در حال فعالیت هستند که از سوی سازمان تاکسیرانی اجازه تردد در معابر استان را دارند همچنین این رانندگان دارای مجوز یکساله هستند لذا به صورت سالانه می توانند اقدام به تمدید پروانه تاکسیرانی خود کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری بندرعباس در پایان اضافه کرد: از کلیه شهروندان تقاضا داریم برای بهبود در ارائه خدمات نهایت همکاری را با تاکسیرانان داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: