جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 مهر 1395     
اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا( LEZ) یک ضرورت است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی معتقد است در شرایط کنونی هوای تهران ،اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا ( LEZ) یک ضرورت است.

احمد همتی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت : هوای امروز تهران فاجعه است و اگر ارگان و دستگاهی بخواهند با عدم همکاری در این راستا به افزایش این آلایندگی دامن بزند آلودگی هوا در کلان شهر تهران تشدید شده و قطعا فاجعه جدی تری را در تهران شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به برخی خبرها مبنی بر تغییر در بخش هایی از روند اجرای طرح و عدم همکاری برخی از دستگاههای نظارتی گفت : هر چند اطلاع دقیقی در این زمینه در اختیار نیست اما چنانچه در مسیر اجرای این طرح سنگ اندازی هایی شود مسلما اقدام درستی نخواهد بود چرا که این طرح از مصوبات قانونی بوده و لازم الاجراست.

به گفته وی کمیسیون بهداشت و درمان این مساله را پی گیری خواهد کرد تا علت عدم همکاری پلیس و توقف این طرح مشخص شود در صورتی که توجیه و دلیل خاصی در این زمینه وجود نداشته باشد باید مسئولین امر پاسخ گو باشند.

همتی در ادامه تصریح کرد : طرح جامع کاهش آلودگی هوا ( LEZ ) با توجه به آلودگی بالای هوا در تهران از جمله طرح های بسیار ضروری است و باید اجرایی شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: