جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مهر 1395     
دنیا مالی تاکید کرد:
موفقیت دفاتر خدمات الکترونیک شهر در مستندسازی اسناد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات موثر در جریان راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک شهر الکترونیکی شدن مبادله اسناد بود به طوری که در این راستا، سرعت کار افزایش پیدا کرده است.

احمد دنیا مالی خواستار توجه بیشتر به عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک شهر شد و گفت: باید میزان رضایتمندی مردم از این دفاتر افزایش یافته و نقاط ضعف برطرف شود.

دنیامالی افزود: دفاتر خدمات الکترونیک شهر در زمینه مستند سازی و فایلینگ عملکرد موفقی داشته است اما علاوه بر موضوعات آی تی(IT) و مکانیزه شدن سیستم های ثبتی باید مشکلات مردم در زمینه رفت و برگشت های زیاد به این دفاتر برطرف شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک شهر بحث کاهش تقاضای سفر بوده است، افزود: امیدواریم با توجه به اهداف اقتصادی که در راه اندازی دفاتر مد نظر مدیریت شهری بود،شاهد بروزرسانی بیشتر این سیستم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک شهر موفقیت آمیز بوده است اما باید برای آنکه زمان کمتری تلف شود و هزینه ها کاهش یابد،ارزیابی دوباره ای در خصوص افزایش عملکرد این دفاتر صورت گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: