جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مهر 1395     
رتبه سوم پلیس راهور در کنفرانس جهانی ارتقاء ترافیک

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور ناجا از کسب مقام سوم این پلیس در دوازدهمین کنفرانس بین المللی ارتقاء ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها در فنلاند خبر داد.

سردار مهری گفت: با ارسال انواع تیزر و انیمیشن های هشداری پلیس راهنمائی و رانندگی بعلاوه مقالات ارتقاء فرهنگ ترافیک و ایمنی در رانندگی به کمیته بین المللی ارزیابی رسانه ای این کنفرانس در شهر تامپره فنلاند، جمهوری اسلامی ایران از میان 132 کشور شرکت کننده پس از سوئیس  و فنلاند موفق به دریافت مدال برنز شد.

وی افزود: تولیدات پلیس راهور ناجا با مشارکت رسانه ملی در زمینه ساخت تیزر و انیمیشین و هماهنگی دانشگاه ها به ویژه دانشگاه شهید بهشتی در زمینه تولید مقالات و مشارکت آموزش و پرورش در زمینه تربیت همیاران پلیس به کنفرانس مذکور ارائه شده بود.

سردار مهری گفت: برنامه های پلیس در ایجاد راهوران محله، بازرسان نامحسوس و آموزش های همگانی به ویژه آموزش رانندگان حمل و نقل عمومی و موتوسیکلت سواران از دیگر بخش های ارائه شده به کنفرانس بین المللی ارتقاء ایمنی و پیشگیری از مصدومیت هاست.

رئیس پلیس راهور ناجا به نقش بی بدیل و موثر رسانه ملی در زمینه اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آموزش همگانی و همچنین نقش آموزش پرورش در ارتقاء فرهنگ ترافیک در کسب این موفقیت بزرگ اشاره کرد.

در دوازدهمین کنفرانس بین المللی ارتقاء ایمنی و پیشگیری از مصدومیت ها که از 28 تا 31 شهریور در شهر تامپره فنلاند برگزار شد؛ 400 مقاله و 600 پوستر از 132 کشور جهان ارائه شد و بیش از 1200 نفر در این کنفرانس حضور داشتند. دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: