جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مهر 1395     
صدور سالانه 300 هزار گواهینامه جدید رانندگی در تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا از صدور سالانه 300 هزار گواهینامه جدید رانندگی در تهران خبر داد.

سرهنگ عین الله جهانی گفت: تعداد 200 هزار خودروی جدید هم سالانه در پایتخت پلاک می شوند.

وی افزود: این درحالیست که افزایش این تعداد وسیله نقلیه جدید با ظرفیت موجود معابر درون شهری تهران تناسب ندارد.

سرهنگ جهانی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و افزوده شدن تردد یک میلیون و 800 هزار دانش آموز و دانشجو به ترافیک موجود تهران، گفت: افزایش 30 درصدی ترافیک مهر در تهران امری طبیعی است.

وی توسعه و استفاده از حمل و نقل عمومی، ساماندهی سرویس مدارس و استفاده از آن و نیاوردن خودروهای تک سرنشین به شهر را مهمترین راه حل کاهش و کنترل ترافیک برشمرد.

رئیس پلیس راهور ناجا نیز در بازدید هوایی امروز از سطح معابر و بزرگراه های تهران از افزایش 30 درصدی ترافیک در معابر مختلف پایتخت خبرداد.

سردار گفت: امروز ورودی های تهران به ویژه محور کرج به تهران از بار ترافیکی سنگینی برخوردار بود.

وی افزود: بزرگراه های همت، حکیم، یادگار امام، نیایش، معابر شمال به جنوب، مرکزی، خیابان ولیعصر(عج) و میدان ونک در مقایسه با روزهای قبل با افزایش 30 درصدی بار ترافیک روبرو بود.

سردار مهری به رانندگان توصیه کرد: در نزدیکی مدارس با توجه به تردد دانش آموزان با مراقبت بیشتر و سرعت کم رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا استفاده از سرویس مدارس را در کاهش ترافیک بسیار موثر دانست و گفت: والدینی که خود اقدام به رساندن دانش آموزان می کنند حتما خودروهای شخصی را در محل های مناسب پارک کنند تا از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری شود.

 

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: