جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مهر 1395     
اختصاص بودجه برای توسعه واگن های برقی سن دیگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل فدرال (FTA) از اختصاص بودجه 1.04 بیلیون دلاری برای توسعه خدمات واگن های برقی Blue Line در سن دیگو به سمت منطقه University City خبر داده است.

این توسعه باعث بهبود دسترسی به مراکز اشتغال و مراکز تحصیلی و درمانی متعدد در شمال این شهر شده و رفت و آمد در شهر را برای مردم تسهیل می کند.

مدیر اجرایی FTA، Carolyn Flowers این خبر را طی نشستی با نمایندگان SANDAG و سیستم حمل و نقل شهری سن دیگو اعلام کرد که مجری این خدمات خواهد بود.

آنتونی فاکس، وزیر حمل و نقل ایالات متحده گفت: " دفتر اوباما متعهد به سرمایه گذاری در پروژه های حمل و نقل است که به بهبود رفت و آمد کمک کرده و فرصت های مناسبی را برای شهروندان پدید می آورند."

توسعه 17.5 کیلومتری این مسیر واگن برقی که به صورت بومی Mid-Coast Trolley نامیده می شود به مراکز مهمی همچون Old Town، پارک Mission Bay، مرکز درمانی وزارت امور سربازان بازنشسته، UC سن دیگو و مرکز خرید Westfield UTC خدمات ارائه می دهد. مقامات پیش بینی کرده اند که این پروژه در هر روز هفته 24600 سفر درون شهری داشته باشد و انتظار می رود فعالیت آن از سال 2021 آغاز شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: