جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مهر 1395     
ساخت پل های منتهی به جزیره Bluewaters در دوبی رو به اتمام است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل و جاده دوبی (RTA) اعلام کرد کار ساخت پل های دسترسی به جزیره Bluewaters که نقطه مقابل سواحل جمیرا است، به خوبی پیش می رود و حدود 85 درصد از این پروژه تکمیل شده است.

گمان می رود این پروژه که توسط همکاری مشترک RTA و Meraas Holding Group با هزینه ای بالغ بر 129 میلیون دلار انجام می شود، تا ماه دسامبر به پایان برسد.

مدیر کل و رئیس هیئت مدیره RTA، Mattar Al Tayer گفت: "هدف این پروژه که رو به اتمام است، ساخت پل هایی بوده که دسترسی به جزیره Bluewaters را ممکن می سازند و در تقاطع 5.5 در جاده شیخ زاید به سواحل جمیرا متصل می شوند. پل هایی که به این جزیره می رسند شامل یم پل اصلی با دو لاین در هر مسیر به طول 1400 متر و عرض 25 متر است."

وی افزود: "این پل ها شامل دو لاین 5.5 متری در عرض هستند که به سیستم حمل و نقل پر سرعت اختصاص دارند تا حمل و نقل بازدیدکنندگان به ایستگاه ها مترو تسهیل شود."

وی اظهار داشت: "این پروژه هم چنین شامل ساخت پل های دو لاینه و سراشیبی هایی از دوبی به سمت این جزیره و هم چنین یک سراشیبی تک لاینه از جاده Al Khail به سمت جزیره است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: