جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مهر 1395     
دکتر مازیار حسینی همزمان با بازگشایی مدارس تاکید کرد :
تاثیر اصلاحات هندسی در رفع کندی ترافیک

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران در خصوص رفع نواقص ترافیکی مناطق 22 گانه پایتخت گفت: رفع نواقص ترافیکی پایتخت نیاز به برخی اصلاحات هندسی دارد.

مازیار حسینی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، افزود: اصلاحات هندسی در راستای رفع پس زدگی ترافیک و یا رفع کندی ترافیک موثر است و این موضوع به شکل روتین و مداوم در دستور کار معاونت های مناطق 22 گانه پایتخت است.

وی در ادامه با اشاره به رفع نواقص ترافیکی معابر مدارس تصریح کرد: رفع نواقص معابر مدارس به صورت ویزه ای انجام شده و قبل از آغاز سال تحصیلی 95-96 بیش از یک هزار و 700 معبر در محدوده مدارس شناسایی شد و در راستای حفظ ایمنی دانش آموزان این موانع رفع گردید.

وی بیان کرد: کلیه اقدامات در راستای رفع نواقص ترافیکی مناطق 22 گانه پایتخت برعهده معاونت حمل و نقل ترافیک بوده لذا این موانع شامل علائم ترافیکی، خط کشی و وجود پل های عابر و غیره می شود.

وی در خصوص طرح معاینه فنی خودروها اظهار داشت: خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت تردد در معابر شهر در طول هر 24 ساعت یکبار جریمه خواهند شد.

حسینی خاطرنشان کرد: داشتن برگه معاینه فنی یک امر الزامی است و مالکان کلیه خودروها بایستی برای اخذ معاینه فنی به مراکز مراجعه کنند چراکه این طرح مختص محدوده زوج و فرد نیست و از آذر ماه سال جاری در سطح شهر تهران به طور سراسری اجرایی می شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران در پایان اضافه کرد: مسئله معاینه فنی یک مبحث جدی است و کلیه ارگان ها و شهروندان موظف هستند یکبار برای همیشه این مسئله را حل نمایند چراکه اجرای معاینه فنی در رفع نقایص اصلی خودرو حائز اهمیت بوده و در کاهش تصادفاتی که به علت نقص فنی خودرو بوجود می آید تا حد زیادی تاثیر گذار است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: