جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 بهمن 1392     
تقدیر مدیریت شهری رامسر از دکتر قالیباف به دلیل اعزام تجهیزات فنی در بحران برف مازندران

به گزارش شهرداری نیوز ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رامسر با ارسال لوح سپاسی از ارسال کمک های شهردار تهران به منظور امداد رسانی به آسیب دیدگان و بازگشایی معابر در جریان بحران بارش برف سنگین در استان مازندران تقدیر کردند.

در متن این لوح تقدیر که به امضای هادی حلاجیان، رئیس شورای اسلامی شهر رامسر و نصرت الله کوزه گر شهردار رامسر رسیده، آمده است:

 

جناب آقای دکتر قالیباف ، شهردار محترم تهران

 

سلام علیکم

 

احتراما بدینوسیله از تلاش و زحمات ایثارگونه جنابعالی در تحقق اهداف و برنامه های مدیریت بحران برف و اعزام اکیپ های امدادی و خدماتی که رضایتمندی خداوند بزرگ و مردم منطقه را مهیا نموده اید، کمال تشکر و قدردانی را داشته و توفیق روزافزون شما را از ایزد منان خواستاریم.»

 

بر اساس این گزارش شهرداری تهران در جریان بارش برف سنگین در استان های شمالی کشور طی دو مرحله نسبت به اعزام ماشین‌آلات سنگین و نیروهای امدادی به منظور بازگشایی مناطق برفگیر این مناطق اقدام کرد.

 

این ماشین ها شامل 10دستگاه بابکت، 10دستگاه گریدر، 5 دستگاه کامیون نمک‌پاش و چند دستگاه کمپرسی، لودر و... بود که برای بازگشایی معابر شهرهای شمالی کشور به این مناطق اعزام شدند.

 

ضمن اینکه دو کامیون آب معدنی و یک کامیون نان و مواد غذایی نیز از سوی شهرداری تهران برای امداد رسانی به مناطق روستایی اعزام شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: