جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مهر 1395     
مدير كل معماي و ساختمان شهرداري تهران خبر داد
برگزاري نخستين نمايشگاه نماي ساختمان در منطقه ١٣

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مديركل معماري و ساختمان شهرداري تهران از آغاز برگزاري سلسله نشست هاي نما در سطح مناطق ٢٢گانه شهر تهران خبر داد و گفت : نمايشگاه نماهاي برگزيده كميته هاي نما در كنار اين سلسله نشست ها در سطح مناطق برپا مي شود.

سهيلا صادق زاده اظهار كرد: كميته هاي نما از نيمه دوم سال ٩٣در حالي در سطح مناطق برگزار شده است كه فرصتي فراهم كرد تا افراد آكادميك از سطح دانشگاه در كنار مسولان اجرايي در شهرداري و حوزه نظارت شوراي شهر دور ميز تصميم گيري جمع شوند و حاصل برگزاري اين نشست دست يابي به ضوابط ،مقررات و حتي نماهاي برگزيده در سطح تهران شد.

مديركل معماري و ساختمان شهرداري تهران افزود:بدين ترتيب با توجه به دستاوردهاي اين جلسات پراكنده مصمم شديم تا سلسله نشست هاي كميته نما را به طور منظم و با حضور ٤٤تن از اساتيد دانشگاهي،دبيران كميته نما و طراحان در سطح مناطق برگزار كنيم و علاوه بر ارايه اصول و معيارهاي ارزيابي طرح ها فرصتي شود تا دست اندرركاران حوزه ساخت و ساز نيز با مسايل نما و دغدغه هاي موجود در آن آشنا شوند.

وي ابراز اميدواري كرد كه سلسله نشست هاي نما با حضور مالكان ،سازندگان،طراحان و حتي فروشندگان مصالح ماهانه در سطح هر منطقه برگزار شود و طرح هاي برگزيده كميته هاي نماي منتخب در دو سال گذشته در قالب نمايشگاه در معرض ديد شركت كنندگان قرار گيرد.

صادق زاده اظهار كرد: نخستين نشست از سلسله نشست هاي كميته نما با برپايي نمايشگاه آثار چهارم مهرماه در منطقه ١٣ برگزار مي شود و اميدواريم اين نشست با استقبال شهروندان همراه باشد.

مديركل معماري و ساختمان شهرداري تهران اعلام كرد:هدف از برگزاري اين نمايشگاه نمايش آثار برتر نما و آشنايي با شيوه ها و معيارها و اصول مور نظر معماري بومي است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: