جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 شهريور 1395     
ویژه برنامه‌های شبکه جهانی«هد هد»

شبکه هدهد ویژه برنامه های متعددی را برای ماه محرم آماده کرده است و بنا دارد از امروز ۳۱ شهریورماه یک ساعت پخش خود را افزایش دهد.


خبرگزاری مهر: شبکه جهانی هدهد که با نگاه ویژه به مناسبت هایی چون عید غدیر، ماه محرم، ماه رمضان و... می‌پردازد، امسال نیز ویژه برنامه هایی را برای ماه محرم تدارک دیده است.

شبکه هدهد در این چند سال تولیدات بسیاری در حوزه کودک و نوجوان داشته و از بدو افتتاح و شروع فعالیت به تولید برنامه و کلیپ های موسیقی با هدف آموزش و ترویج آموزه های اسلامی پرداخته است و در این راستا هرساله به تعداد تولیدات خود افزوده است.

انتقال ساده مباحث با رویکرد مفرح و ساده از جمله محورهای برخی برنامه های این شبکه است. بر این اساس از امروز ۳۱ شهریور مجموعه شبکه های هدهد که شامل هدهد فارسی، عربی، انگلیسی است در هر سه شبکه به طور مجزا یک ساعت به زمان پخش اول خود می افزاید. این افزایش در بخش برنامه های مخصوص کودکان و شامل انیمیشن و کارتون است.

شبکه جهانی هدهد تنها شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می کند. این مجموعه شبکه ها توسط دفتر آیت الله سیستانی(مدظله العالی) راه اندازی شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: