جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 شهريور 1395     
به نظر می‌رسد دولت قصد دور زدن مجلس را دارد

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: اینکه FATF و IPC مستقیما به مجلس نمی‌رود و بررسی نمی شود، ۵۰ درصد آن به خود نمایندگان برمی‌گردد.


خبرگزاری دانشجو: حجت الله عبدالملکی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه به نظر می رسد دولت قصد دور زدن مجلس را در مسئله IPC , FATF دارد، گفت: مجلس در راس امور بوده و هر جا که بخواهد قادر به قانون‌گذاری است.
 
وی تصریح کرد: مجلس حتی می تواند قواعد قبلی طرح‌‌‌ها را فوریتی اعلام کرده و آن را اصلاح کند. اینکه FATF و IPC مستقیما به مجلس نمی رود و بررسی نمی شود، 50 درصد آن به خود نمایندگان برمی گردد.
 
عبدالملکی اظهار داشت: درست است که دولت لوایح و موضوعات را برای مجلس طرح می کند، ولی نمایندگان ظاهرا بنا ندارند در بحث IPC و FATF از ابزار نظارتی و قانونگذاری خود استفاده کنند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) بیان داشت: آن چیزی که در مجلس نهم اسم آن را تسامح و در مجلس دهم عنوانش را سهل انگاری گذاشته اند، به ضرر کشور تمام خواهد شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در موضوع نظارت بر بررسی IPC , FATF حرفی با دولت نداریم، روی سخن‌مان با مجلس است، که باید به صورت مستمر نظارت داشته باشد، که متاسفانه این گونه نیست




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: