جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 شهريور 1395     
رفع نقص و پاکسازی چراغ های راهنمایی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی جدید و به مناسبت بازگشایی مدارس، ستاد استقبال از مهر در این شرکت تشکیل شده تا خدمات رسانی به نحو شایسته به شهروندان به ویژه دانش آموزان ارائه شود و مدیریت ترافیک به صورت منظم تری انجام پذیرد.

وزیری گفت: به این منظور، تسریع در رفع نواقص چراغ های راهنمایی و تجهیزات ITS شهری و ایستگاه های اتوبوس، پاکسازی آن ها در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به اعلام مناطق شهرداری تهران و گشت های میدانی، کلیه چراغ های راهنمایی باز بینی و موارد نقص فنی با سرعت رفع گردید. همچنین در کلیه ایستگاه های اتوبوس تجهیزات اطلاع رسانی زمان سفر اتوبوس ها پاکسازی و رفع نقص گردیدند.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران ادامه داد:  برای روانی ترافیک و حرکت بهتر در تقاطعات، تا کنون بیش از 2000 هزار تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند، برنامه پذیر و چشمکزن برقی، بیش از 3000هزار محل مجهز به تجهیزات سولار و بیش از 700 ایستگاه اتوبوس معمولی و تندرو  و کلیه تجهیزات سیستم های حمل و نقل هوشمند شستشو و نظافت شده است.

مهندس وزیری اظهار داشت: از تاریخ یکم لغایت دهم مهرماه، 22 اکیپ تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی و ایستگاه های BRT ،11 اکیپ تعمیر و نگهداری شبکه ارتباطات فیبر نوری و دوربین های نظارتی، 13 اکیپ امداد و انسداد و تعمیر و نگهداری در تونل های شهری و پل صدر، 3 اکیپ تعمیر و نگهداری تابلوهای متغیرخبری و 3 اکیپ تعمیر و نگهداری شبکه ارتباطات وایرلس در نقاط مهم مناطق 22 گانه شهر تهران مستقر خواهند شد تا در اسرع وقت و با کم‌ترین زمان انتظار کار تعمیر و امداد در این ایام انجام شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: