جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 شهريور 1395     
شبکه تلویزیونی «امید» از فردا روی آنتن

شبکه «امید» در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با عید غدیر برنامه های خود را برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله روی آنتن می برد.


خبرگزاری مهر: روز گذشته ۲۸ شهریور ماه مجید شعبانپور رییس مرکز تولید و فنی سیما در گفتگویی از افتتاح شبکه های جدید از جمله امید در روز عید غدیر سخن گفت.

امروز ۲۹ شهریور ماه محمد سرشار با اعلام خبری درباره راه اندازی و افتتاح شبکه امید گفت: با راه اندازی این شبکه، سومین کانال شبکه کودک و نوجوان، پخش آزمایشی خود را در یک فرکانس مجزا و به مدت ۱۲ ساعت در روز از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب آغاز می کند.

وی اضافه کرد: پخش آزمایشی شبکه امید در روزهای پنجشنبه، جمعه و دیگر تعطیلات رسمی از ۸ صبح تا ۱۱ شب خواهد بود.

مدیر شبکه کودک و نوجوان در ادامه از تولید و پخش برنامه های متنوع برای این گروه سنی خبر داد و عنوان کرد: مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی زنده و ضبطی، برنامه‌های مستند، فیلم‌ها و سریال‌های رئال و انیمیشن، مسابقه‌ها، نماهنگ‌ها و دیگر قالب‌های متنوع تصویری، برنامه‌های شبکه امید را تشکیل می‌دهند که براساس یک منظومه تربیتی اسلامی ایرانی، تامین یا تولید شده‌اند.

پیش از این شبکه کودک و نوجوان همزمان با ولادت امام جواد(ع) در ۳۰ فروردین سال جاری، پخش رسمی کانال پویا ویژه خردسالان زیر ۶ سال و کانال نهال برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال را آغاز کرده بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: