جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 شهريور 1395     
نصب چراغ های راهنمایی در ورودی مدارس منطقه 3

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، در آستانه بازگشایی مدارس چراغ های راهنمایی در ورودی مدارس منطقه 3 نصب می شود.

رضا دباغی شهردار این منطقه گفت: کارشناسان ترافیکی با همکاری پلیس راهور از ساعات اولیه صبح در روز آغاز  بازگشایی مدارس در نقاط پرترافیک منطقه حضور و نظارت دارند.

وی افزود: گزینش رانندگان سرویس مدارس موضوع مهمی است که باید با وسواس زیاد مورد توجه قرار گیرد.

دباغی خاطرنشان کرد: جرائم تخلفات سرنشینان خوردوها در هفته اول توسط پلیس راهبر باید تشدید شود تا شاهد ترددی روان در شهر باشیم.

شهردار منطقه 3 ابراز کرد: تکمیل تجهیزات ایمنی کنار مدارس، پاکسازی معابر، استمرار نظافت پایانه های ناوگان اتوبوس رانی و تاکسی رانی، رعایت دقیق سرفاصله های سرویس دهی وسایل حمل و نقل عمومی، آموزش ترافیکی در مدارس با رویکرد خط سفید، آسمان آبی و زمین پاک و تسریع در روند تکمیل پارک ترافیک در دستور کار فعالیت های شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی اظهار کرد: حضور روحانیون در مدارس، آموزش محیطی با ابزار فرهنگی، توزیع کتابچه های آموزشی با مفاهیم ترافیکی میان دانش آموزان، اجرای جشن بزرگ مهر، طرح درج مفاهیم شهروندی در تابلوی اعلانات مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس انجام می شود.

در ادامه اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 گفت: با توجه به توزیع سفر در منطقه 3، ستاد استقبال از مهر با ریاست شهردار منطقه تشکیل شده است و براساس آن اجرای طرح حمایت از مدارس، تسریع در فعالیت های عمرانی و ترافیکی، جلوگیری از حفاری ها تا اواسط مهر ماه، جمع آوری سد معبران در اطراف مدارس و معابر، ایمن سازی مدارس و ... در حال اجرا است.

وی افزود: تا زمان تکمیل پارک ترافیکی منطقه 3 با هماهنگی مدیران مدارس، مفاهیم ترافیکی توسط علائم راهنمایی و رانندگی در مدارس انجام می شود.

اسفراینی نژاد خاطرنشان کرد: همچنین از نیمه دوم مهر ماه، چراغ های راهنمایی کوچکی در ورودی 12 مدرسه نصب خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: