جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 شهريور 1395     
بهره‌برداری از پل روگذر تقاطع سه راه تقی‌آباد، قبل از زمستان سال جاری

به گزراش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،  پل روگذر تقاطع غیرهمسطح تقی‌آباد، تا قبل از زمستان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: ظرف روزهای گذشته، عرشه فلزی پل روگذر تقاطع غیرهمسطح تقی‌آباد با موفقیت نصب شد و به دنبال این امر، مقدمات اجرای عملیات بتن ریزی فراهم شده است.

مهندس محمدحسن وساق، عملیات خاکریزی به منظور احداث شیبراهه‌های شمالی و جنوبی این پل سواره‌رو را در مرحله اجرای لایه‌های نهایی زیرسازی دانست و اضافه کرد عملیات خاکی به منظور احداث پل روگذر تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی‌آباد به زودی تکمیل می‌شود.

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش ‌های پروژه، از آغاز عملیات خاکبرداری زیر عرشه زیرگذر تقاطع سه راه تقی آباد خبر داد و گفت: تنها 18 درصد از مجموع شمع‌های طراحی شده در دیواره‌های این زیرگذر که تامین کننده گردش ترافیکی جنوب به شرق در محل تقاطع خواهد بود، باقی مانده است. وی در عین حال گفت: تکمیل عملیات احداث شمع‌ها و خاکبرداری زیر عرشه، مستلزم رفع معارض فیبر نوری است.

گفتنی است سه راه تقی آباد از جمله تقاطع های پرتقاضای سفر است که به دلیل واقع شدن در یکی از مبادی ورودی شهر تهران، در بیشتر ساعات شبانه روز با ترافیک سنگین مواجه است. با اتصال بزرگراه امام علی(ع) به شبکه معابر موجود در منطقه 20، بار ترافیک سه راه تقی آباد در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال روند رو به رشدی داشته که این امر در ساعات اوج ترافیک به 3500 تا 3700 خودرو در ساعت می رسد. پیشرفت عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی‌آباد به مرز 55 درصد رسیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: