جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 شهريور 1395     
پذیرش مسافر در ایستگاه مترو قدوسی آغاز شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، پذیرش مسافر در ایستگاه مترو شهید قدوسی بلافاصله پس از افتتاح آن رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولان شهری آغاز شد.

صبح امروز همزمان با سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید قدوسی، صد و چهارمین ایستگاه متروی تهران با نام «شهید قدوسی» با حضور مهندس چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مدیران عامل شرکت‌های مترو و بهره‌برداری مترو تهران و جمعی از دیگر مدیران شهری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکتر محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: خط سه مترو تهران به طول 37 کیلومتر بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین خط مترو در خاورمیانه است که جنوب غربی پایتخت را به شمال شرق وصل می‌کند و امروز شاهد افتتاح نوزدهمین ایستگاه در این خط بودیم.

وی با اشاره به اینکه پذیرش مسافر در ایستگاه شهید قدوسی آغاز شده و مسافران می‌توانند هر روز از ساعت 5 و 30 دقیقه تا 22 و 30 از این ایستگاه استفاده کنند افزود: ایستگاه مترو شهید قدوسی در چهارراه قصر واقع شده و یکی از ایستگاه‌های میانی خط سه مترو است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان خاطر نشان کرد: فاصله گذر حرکت قطارها در این ایستگاه مطابق برنامه خط ۳ هر یک ربع یک‌بار است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: