جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 شهريور 1395     
رئیس پليس راهور تهران بزرگ در گفتگو با شهرداری نیوز:
اصلاح سبك زندكي گام نخست بهبود ترافيك تهران است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پليس راهور تهران بزرگ با تاكيد بر اينكه اصلاح رفتارهاي ترافيكي سهم عمده اي در كاهش ترافيك تهران دارد، گفت: پليس عزم جدي براي مقابله با پديده دور دور دارد .

سردار حسيني در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به اينكه ساختن پل ها و بزرگراههاي تازه راه حل بهبود ترافيك نيست گفت :نسبت معبر به خودروهاي يك به پنج است،بنابراین هيچ عقل سليمي نمي پذيرد كه ما براي برابري اين نسبت تلاش كنيم.

سردار حسینی افزود: بر فرض محال كه معابر ما ٥ برابر شوند که در این صورت ديگر در شهر جايي براي تردد انسان ها باقي نمانده و شهر متعلق به ماشين ها خواهد شد.

وي با تاكيد بر اينكه اصلاح سبك زندگي در رفتارهاي ترافيكي موثر است ،گفت :بحث دور دور كردن در خيابان ها يكي از موضوعاتي است كه ما شديدا بر روي آن حساس هستيم .

وی با تاكيد بر اينكه اين رفتار غلط اجتماعي تنها متعلق به يك قشر خاص نيست ،گفت :متاسفانه پديده دور دور به رفتار عادي اكثر شهروندان تبديل شده و افراد چرخش بدون هدف در خيابان رو به عنوان تفنن و تفريح انتخاب مي كنند و اين سبك زندگي يكي از دلايل ترافيك تهران است .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره اينكه اين اصلاح رفتارهاي غلط در سبك زندگي ترافيكي به كاهش ترافيك كمك مي كند ،گفت :راهكارهايي نظير توسعه حمل ونقل عمومي ،استفاده از دوچرخه در بهبود ترافيك تهران موثر است اما مهم تر از همه اينها ساماندهي سبك زندگي است .

به گفته رييس پليس راهور تهران بزرگ همه بزرگراههاي تهران با مشكل ترافيكي در ساعات اوج مواجه هستند، بنابراين بايد براي اصلاح رفتار ترافيكي شهروندان چاره انديشي كرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: