جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 شهريور 1395     
اعطای بودجه دولتی برای مرکز حمل و نقل لینکلن

به گزارش گروه اخبار بین الملل شهرداری نیوز، دولت انگلستان از بودجه 29 میلیون پوندی برای مرکز حمل و نقل لینکلن خبر داده که شامل یک ایستگاه اتوبوس جدید نیز می شود.

این بودجه برای یک ایستگاه اتوبوس جدید و پارکینگی هزار خودرویی در لینکلن تایید شده که هدف آن بهبود سفرهای داخل شهری برای شهروندان است. به گفته وزارت حمل و نقل انگلستان، پیش بینی می شود این پروژه مرکز حمل و نقل حدود 200 هزار فرصت شغلی در شهر ایجاد کرده و رشد اقتصادی 9 میلیون پوندی در سال را در پی داشته باشد.

این خبر پس از اعلام برنامه گذرگاه های شرقی در شهر در اوایل سال جاری اعلام شده است.

این طرح که توسط شورای شهر لینکلن مدیریت می شود شامل ساخت و ساز واحدهای فروشگاهی و مناطق پیاده رو نیز هست که که مراکز جدید را به ایستگاه راه آهن مرکزی لینکلن متصل می کند. این ایستگاه اتوبوس جدید اطلاعات سفر در زمان حقیقی را برای مسافران اتوبوس و راه آهن فراهم می سازد در حالی که پارکینگ طبقاتی هزار خودرویی دارای بیش از 32 محل شارژ خودرو برای نسل بعدی خودروها است.

این طرح هم چنین مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری را نیز شامل می شود.

11 میلیون پوند از بودجه این پروژه توسط وزارت حمل و نقل انگلستان تامین می شود در حالی که 16 میلیون پوند آن نیز توسط شورای شهر لینکلن و 2 میلیون پوند باقی مانده توسط شرکت مشارکت محلی Greater Lincolnshire تامین می شود.

کار ساخت این پروژه از 20 اوت سال جاری آغاز خواهد شد که هم زمان با آن ایستگاه اتوبوس کنونی تعطیل شده و یک مرکز موقت آغاز به فعالیت می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: