جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 شهريور 1395     
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خبرداد:
تشکیل کمیته اقدام و عمل برای اجرایی شدن تدابیر شهردار تهران درخصوص رفاه بیشتر کارکنان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از تشکیل کمیته اقدام و عمل برای اجرایی شدن تدابیر شهردار تهران در زمینه ارتقای امنیت شغلی کارکنان، سلامت و بیمه درمان، مسکن و تامین کالاهای اساسی زندگی آنان خبرداد.

مهندس جعفر تشکری هاشمی در جلسه معاونان و مدیران توسعه منابع انسانی مناطق، سازمان ها و شرکت ها از تشکیل کمیته ویژه اقدام و عمل برای بررسی موضوعات معیشت و رفاه کارکنان در جهت تحقق تدابیر شهردار تهران خبر داد و افزود: به زودی تصمیمات راهبردی این کمیته و خبرهای مهم آن اعلام خواهد شد.

وی رفتار و گفتار مدیران توسعه منابع انسانی را تاثیر گذار و مهم خواند و تحول آفرینی و امید بخشی را دو ویژگی مهم آنان توصیف کرد و از تمامی مدیران خواست نسبت به موضوعات کار و زندگی همکاران خود اطلاع و آگاهی کسب نموده، در جهت رفع موانع و حل مشکلات آنان گام های اساسی بر دارند.

تشکری هاشمی داشتن مدیرانی همزبان با هدف مشترک را یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواند و برخی از تحولات نوین در حوزه مدیریت منابع انسانی را تشریح کرد و افزود: دارایی و ثروت یک سازمان، تنها پول و موضوعات مادی نیست بلکه مهمترین سرمایه و دارایی، داشتن کارکنان و همکارانی با نشاط و پر امید،عالم، متخصص، تلاشگر، هم دل و در یک نگاه با ویژگی های انقلابی و جهادگر می باشد که البته نقش مدیران منابع انسانی در نگهداری و توسعه این سرمایه، همچنین بالا بردن شوق خدمت در کارکنان بسیار تعیین کننده و در اولویت نخست قرار دارد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تعداد تعاونی های مسکن را تا کنون یکصد و چهارده تعاونی اعلام کرد که یکصد وهفت قطعه زمین به هشتاد و پنج تعاونی واگذار شده است و گفت: با این حال باید نسبت به شناسایی کارکنان واجد شرایط که هنوز از امتیاز مسکن بهره مند نشدند اقدام کرد تا برای شکل گیری تعاونی های جدید تصمیم گیری شود.

تشکری هاشمی با اشاره به وجود شرکت های متعدد تامین نیروی انسانی، ضرورت بازنگری و تدوین شیوه نامه جدید را یادآور شد و افزود: بر اساس تدبیر شهردار تهران با ساماندهی تمامی کارکنان قراردادی تحت پوشش شرکت های تامین نیروی انسانی در ارتقاء امنیت شغلی گام های زیر بنایی برداشته خواهد شد .

وی همچنین کم شدن فاصله در پوشش بیمه های شهرداری و تامین اجتماعی و ارتقای کیفیت سطح درمان برای تمامی کارکنان در سطوح مختلف را به عنوان راهبرد مهم این معاونت اعلام و اظهار کرد: با مشارکت تمامی مدیران توسعه منابع انسانی، تحقق اقدامات ماندگار را سرعت بیشتری بخشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: