جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 شهريور 1395     
معاون فانی:از برچسب سیاسی نترسید!

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید از تلاش‌های دولت دفاع کنیم گفت: از برچسب‌های سیاسی نترسید.

خبرگزاری مهر: حمیدرضا کفاش در مراسم کارگاه توجیهی دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی پروژه مهر که در وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است، گفت: حتما در آغاز سال تحصیلی سرود جمهوری اسلامی به ویژه در مناطق مرزی خوانده شود و پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآید، چرا که در بسیاری از روستاها آموزش و پرورش تنها بخش حاکمیتی است که به اهتزاز درآوردن پرچم، نشان از هویت دینی و ملی دارد.

وی افزود: در شش‌ماهه دوره آخر دولت تدبیر و امید هستیم، ان شاء الله دوره دوم را نیز شاهد باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما نمایندگان دولت هستیم و باید از عملکرد دولت به صورت منطقی و درست دفاع کنیم و نسبت به تلاش‌های دولت تدبیر و امید عکس‌العمل دفاعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان باید تربیت سیاسی داشته باشند و بدون شناخت وارد احزاب مختلف نشوند و جهت‌گیری ما باید تقویت تربیت سیاسی باشد، اما درباره فرهنگیان به عنوان انسان‌های بالغ و عاقل موضوع فرق می‌کند، لذا باید حضور فعالی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: وظیفه داریم از دستاوردهای دولت دفاع کنیم و در آموزش و پرورش باید جدی‌تر در محافل رسمی و خصوصی درباره عملکرد دولت صحبت کنیم.

کفاش با تاکید بر اینکه از برچسب سیاسی نترسیم، گفت: چطور مخالفان دولت هر حرف و سیاه‌نمایی را انجام می‌دهند سیاسی نیست، اما هنگامی که ‌می‌خواهیم منطقی و به موقع از عملکرد دولت دفاع کنیم سیاسی می‌شود. نباید گوش به این حرف‌ها بدهیم، حداقل از دستاوردهای آموزشی و تربیتی دولت تدبیر و امید دفاع کنیم.

کفاش تاکید کرد: رسالت ما وحدت‌آفرینی است و ما باید پیام‌های مثبت را به مردم برسانیم و به نکات منفی نپردازیم.

وی تصریح کرد: اگر فردی فعالیت‌های تربیتی خوبی داشته باشد، ما از تقدیر آن استقبال می‌کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: