جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 شهريور 1395     
پيگيري موضوعات همکاران شاهد و ايثارگر، وظيفه و افتخاري بزرگ است

به گزارش آموزش و فرهنگ سازی شهردای نیوز، معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران در شوراي مديران شهرداري منطقه 17 بر مسئوليت مضاعف اين معاونت در شرايط اقتصادي جامعه براي معيشت و رفاه کارکنان تأکيد کرد.

سيد جعفر تشکري هاشمي در ديدار با کارکنان و مديران شهرداري منطقه 17 با اشاره به اهميت پيگيري و حل موضوعات مسکن کارکنان، از بررسي و تصميم گيري در باره مسکن کارکنان اين منطقه در جلسه آتي ستاد ساماندهي مسکن کارکنان شهرداري تهران خبر داد.

وي همچنين تعداد تعاوني هاي مسکن کارکنان شهرداري تهران را 114 تعاوني اعلام کرد و افزود: تا کنون 85 تعاوني صاحب زمين شده اند.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران مسئوليت اين معاونت را در شرايط اقتصادي جامعه مضاعف و با اهميت توصيف کرد و گفت: تمام تلاش و هدف دشمنان انقلاب و کشور بر اين است که مردم را از آينده و ادامه مسير نا اميد کنند، بنابراين هيچ تکليفي مهم تر و بالاتر از کار و خدمت نيست.

مهدي عباسي شهردار منطقه 17 نيز ويژگيهاي منحصر به فرد و ظرفيت هاي شهري و فرهنگي اجتماعي اين منطقه را يادآور شد و افزود: خدمت و فعاليت در دارالشهداي تهران، توفيق و سعادت بزرگ الهي است. وي رسيدگي به امور کارکنان همزمان با پيگيري موضوعات منطقه و شهروندان را راهبرد مهم خود و مديران منطقه اعلام کرد و اظهار اميدواري کرد با حمايت و پشتيباني حوزه ستاد، براي تأمين مسکن کارکنان منطقه هفده نيز به زودي نتيجه مطلوب و در شأن کارکنان اين منطقه حاصل گردد.

حميدنيا معاون توسعه منابع انساني شهرداري منطقه 17 نيز گزارش کاملي از وضعيت نيروي انساني و خدمات مختلفي که براي کارکنان و خانواده هاي آنان انجام شده، ارائه نمود.

شايان ذکر است سيد جعفر تشکري هاشمي در ادامه با حضور در نمازخانه منطقه با کارکنان ديدار و ملاقات مستقيم داشت و به مشکلات و موضوعات آنان رسيدگي کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: