جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 شهريور 1395     
دزد اصلي کساني هستند که فرياد دزد دزد سر داده اند

 

به گزارش عمران شهری شهرداری نیوز، رئيس کميسيون نظارت شوراي شهر تهران با بيان اينکه رياست سازمان بازرسي کشور از آن جهت گزارش واگذاري املاک شهرداري تهران به افراد خاص را مخدوش مي نامد که اين گزارش يک طرح پرسش اوليه بوده است نه گزارش قطعي، گفت:ما اعضاي شوراي شهر مدعي هستيم که بايد با فساد، رانت خواري و ويژه خواري برخورد شود، اما نبايد به اسم مبارزه با رانت خواري، رانت خواران به حاشيه امن بروند و افرادي که تقصير کار نيستند به صحنه بيايند.

پرويز سروري در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با بيان اينکه اين جريان سازي سياسي در يک اقدام اعتمادسوز و غيراخلاقي به سايت هاي خبري کشيده شد تا ذهنيت مردم کاملا منحرف شود و از همه بدتر اينکه آبروي يک عده افراد خاص لکه دار و مساله دار شود، تصريح کرد: عده اي با داد زدن دزد دزد، خودشان را از مهلکه فراري دادند در حاليکه دزد اصلي کساني هستند که خودشان فرياد دزد دزد سر داده اند.

وي با اشاره به اينکه در جريان سازي هاي اخير، عده اي خودشان را پشت اين دروغ هاي نجومي مخفي کردند تا فضاي جامعه را منحرف کرده تا آدرس هاي غلط به جامعه بدهند، افزود: ما آماده هستيم که اسناد و مدارک اين اتهامات ارائه شود تا اگر تخلفي صورت گرفته با متخلف برخوردهاي لازمه صورت گيرد، زيرا معتقديم که بايد با رانت خواران برخورد شود، نه اينکه با سياسي کاري ها رانت خواران را به حاشيه امن برانند.

سروري با تاکيد بر اينکه وقتي شخصي تقصيري بر گردن ندارد نبايد نامش در رسانه ها به گونه اي درج شود که با آبرويش بازي شود، درخصوص روندي که اين گزارش پشت سر گذاشته و منجر به مخدوش خوانده شدنش شده است، گفت: بسياري از طرح پرسش هاي اوليه از سازمان ها و نهادها منجر به اقناع کارشناسي که سوال را مطرح کرده مي شود تا اسناد و مدارک و پاسخ هاي لازمه به منظور شفاف سازي ها ارائه شود و اقناع رخ دهد. اما گزارش مذکور به دليل اينکه اين روند را طي نکرده، مخدوش شناخته شده است.

رئيس کميسيون نظارت شوراي شهر تهران متذکر شد: در خصوص جريانات اخير به نظر مي رسد که يک رفتار غيراخلاقي رخ داده که به اعتقاد من توسط اتاق فکري از بيرون هدايت شده تا دائما اعتماد مردم را نسبت به نظام و مسئولان خدشه دار کند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: