جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 شهريور 1395     
اعطای بودجه برای توسعه متروی هلسینکی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مدیر بانک سرمایه اروپا، Werner Hoyer قرارداد اعطای وام 100 میلیون یورویی برای فاز دوم توسعه متروی هلسینکی، پایتخت فنلاند به سمت اسپو را تایید کرد.

 

این مسیر 7 کیلومتری از Matinkylä تا Kivenlahti شامل افزودن پنج ایستگاه نیز خواهد بود. قرار است این مسیر توسعه یافته حداقل تا سال 2020 افتتاح شود.

وام ابتدایی این طرح بخشی از بودجه تایید شده 450 میلیون یورویی است که گمان می رود باقی مانده آن در سال 2017 اعطا شود. بانک سرمایه اروپا در سال 2011 وامی 450 میلیون یورویی را برای فاز اول توسعه مترو به سمت غرب تایید کرد که گمان می رود پس از تعویق های ایجاد شده اوایل سال 2017 افتتاح شود.

Hoyer گفت: "ماموریت بانک سرمایه اروپا بهبود زندگی مردم از طریق معاملات انجام شده است. به نظر من کمک به بهبود حمل و نقل محلی راهی بسیار عالی برای این امر است. اگر شهروندان بتوانند سریع تر و راحت تر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند این امر بر بهبود شرایط زندگی آنان نیز تاثیرگذار خواهد بود."

شهردار اسپو، Jukka Mäkelä نیز اظهار داشت این طرح توسعه متروی نه تنها سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی بلکه سرمایه گذاری برای کل منطقه محسوب می شود.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: