جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 شهريور 1395     
«فروشنده» در شش روز دو میلیاردی شد

وب‌سایت آی سینما: با پشت سر گذاشتن ششمین روز اکران «فروشنده» اصغر فرهادی در سینماهای کشور، این فیلم توانست در کمتر از یک هفته به فروش دو میلیارد تومانی دست پیدا کند. این میزان فروش در چنین مدت کوتاهی در سینمای ایران بی سابقه است.
 

«فروشنده» در شش روز دو میلیاردی شد


از روز چهارشنبه هفته گذشته که آخرین ساخته اصغر فرهادی به اکران عمومی رسید، این فیلم طبق پیش بینی‌های قبلی با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم مواجه شد. این فیلم در روز افتتاحیه خود بیش از 250 میلیون تومان فروش کرد و در روزهای آخر هفته گذشته هم به ترتیب 352 و 412 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

با آغاز هفته جاری و بازگشت قیمت بیلت‌های این فیلم به حالت عادی، براساس اعلام موسسه فیلمیران فروش آخرین ساخته اصغر فرهادی تا شب گذشته به دو میلیارد تومان رسیده است. این فیلم در تهران یک میلیارد و 550 میلیون تومان و در سینماهای شهرستان 450 میلیون فروش کرده است.

«فروشنده» با در اختیار داشتن 19 سالن سینمایی در تهران و تنها 16 سالن در شهرستان‌ها به این فروش خیره کننده دست یافته است.

فروش دو میلیارد تومانی یک فیلم سینمایی تنها ظرف 6 روز اکران در تاریخ سینمای ایران بی سابقه بوده است و حتی فیلم «محمد رسول الله» که از آن به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران یاد می‌شود در آغاز اکران خود نتوانسته بود تا این حد موفق باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: