جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 شهريور 1395     
راه کار مردم دوبی برای اجتناب از ترافیک در مرز دوبی و شارجه

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، رانندگانی که از صرف وقت در ترافیک بین دوبی و شارجه ناراضی هستند راه کاری جدید برای پیش گیری از ترافیک یافته اند و اقدام به خرید دو خودرو کرده اند.

 

این افراد در ساعات اوج شلوغی صبح که صدها خودرو در خیابان الاتحاد درگیر ترافیک هستند ابتدا خود را با یک خودرو به منطقه Al Mamzar در شارجه می رسانند تا به مرز دوبی برسند.

علیرغم آن که مقامات دسترسی پیاده به مرز را با نرده های آهنی و سنگ مسدود کرده اند، این افراد راهی برای عبور از آن ها دارند. به گفته این افراد، پس از پارک خودروی خود در شارجه و سپس پریدن از روی موانع به سمت دوبی، خودروی دوم خود را که در جایی پارک شده سوار می شوند و به محل کار خود می روند. به گفته این افراد در این صورت می توانند در مدت تنها 15 دقیقه به محل کار خود برسند.

این افراد از دو خودرو به منظور اجتناب از ترافیک ایجاد شده بین مرز دو منطقه مخصوصا در زمان تعطیلی مدارس استفاده می کنند. خیابان الاتحاد معمولا ترافیک سنگینی دارد و گاهی ممکن است دو ساعت عبور از آن طول بکشد. مردم با این روش زمان سفر خود را به 15 دقیقه کاهش می دهند.

مردم امیدوارند مقامات راهی برای کاهش این حجم ترافیک بیابند چرا که حتی این راه کار جدید نیز برای تمام افراد قابل اجرا نیست و هزینه های خود را دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: