جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 شهريور 1395     
پیام رهبر انقلاب به گوینده خبر

گوینده شبکه خبر عکسی که حاوی پیام رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان است را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
میزان: المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر با انتشار کسی که حاوی پیام رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان بود نوشت:

السعودية_تصد_عن_سبيل_الله
#الشجرة_الملعونة
بخشهایی از پیام رهبر انقلاب به مسلمانان جهان: "قریب یک سال از حوادث مُدهش #منا میگذرد که در آن، چند هزار نفر در روز عید و در لباس احرام، در زیر آفتاب و با لب تشنه، مظلومانه جان باختند؛ اندکی پیش از آن در مسجدالحرام نیز جمعی در حال عبادت و در طواف و نماز به خاک و خون کشیده شدند.
حکّام سعودی در هر دو حادثه مقصّرند؛ گمانِ عمدی بودن حادثه نیز از سوی برخی صاحب‌نظران مطرح شد. تعلّل و کوتاهی در نجات مجروحان نیمه‌جان نیز قطعی و مسلّم است.

مردان قسیّ‌القلب و جنایتکار سعودی آنان را با جان‌باختگان، در کانتینرهای دربسته محبوس ساختند و به جای درمان و کمک یا حتّی رساندن آب به لبان تشنه‌ آنان، آنها را به شهادت رساندند.

ملتها و دولتهای مسلمان باید حاکمان سعودی را بشناسند و به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ جهان اسلام به بار آورده‌اند، گریبان آنها را رها نکنند و فکری اساسی برای مدیریّت حرمین شریفین و مسئله‌ حج بکنند. کوتاهی در این وظیفه، آینده‌ی امّت اسلامی را با مشکلات بزرگتری مواجه خواهد ساخت.

امسال جای حجّاج ایرانی در مراسم حج خالی است ولی آنان با قلبهای خود حاضر و در کنار حاجیان از سراسر جهان و نگران حال آنان هستندو دعا میکنند که شجره‌ ملعونه‌ طواغیت نتوانند گزندی به آنان برسانند. برادران و خواهران ایرانی خود را در دعاهای خود یاد کنید و برای رفع گرفتاری از جوامع اسلامی و کوتاهی دست مستکبران و سرسپردگانشان از امت اسلامی دعا کنید."

#saudikillshajj
پیام رهبر انقلاب در اینستاگرام گوینده خبر



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: