جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 شهريور 1395     
دکتر مازیار حسینی تأکید کرد:
با اجرای طرح کاهش کلیه دارندگان خودروهای کاربراتوری باید نسبت به اخذ برگه معاینه فنی اقدام کنند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح کاهش و خودروهای کاربراتوری فاقد معاینه فنی گفت: با اجرای طرح کاهش، تکلیف خودروهای کاربراتوری فاقد معاینه فنی مشخص می شود لذا با اجرای مرحله اول این طرح در امسال کلیه دارندگان خودرو های کاربراتوری نیز  باید نسبت به اخذ برگه معاینه فنی خود اقدام کنند.

دکتر مازیار حسینی در ادامه گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شهرداری نیوز،  تصریح کرد: طبق مصوبه شورای عالی ترافیک تا دی ماه 96 کلیه خودروهای کاربراتوری که دارای برگه معاینه فنی هستند اجازه تردد در محدوده زوج و فرد را دارند .

وی با اشاره به توقف تولید خودروهای کاربراتوری از سال 84خاطرنشان کرد: از سال 84 تاکنون خودروهای کاربراتوری در حال تردد هستند و به سن فرسودگی نرسیده اند .

وی بیان کرد: در تلاش هستیم خودروهای کاربراتوری را از کلان شهرهایی که آلودگی هوای بیشتری دارند خارج کرده و به سایر شهرستانها انتقال دهیم .

دکتر حسینی در ادامه با اشاره به ورودLRT  به ناوگان حمل و نقل عمومی ابراز داشت: LRT  یک مد جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی  است .

وی افزود: LRTحد وسط اتوبوس BRT (با ظرفیت جابجایی 10 تا 15 هزار مسافر) و مترو (با ظرفیت جابجایی 25 تا 40 هزار مسافر) است که توان جابجایی 15 تا 25 هزار نفر مسافر را دارد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: با بررسی های زمانی که توسط مهندسین ترافیک انجام پذیرفته است به میزان تقاضای هر منطقه این سه گزینه پیش روی حمل و نقل ترافیک و شهرداری وجود دارد .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: