جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 شهريور 1395     
استفاده از مترو بهترین گزینه برای جابجایی به سمت نمایشگاه شهر آفتاب است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به بازدید کنندگان نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد.

 

دکتراحمدی بافنده با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات، ابزار، یراق آلات و تجهیزات وابسته از 15 تا 20 شهریور ماه در شهر آفتاب گفت: استفاده از مترو می‌تواند بهترین گزینه برای جابجایی به سمت نمایشگاه شهر آفتاب باشد، علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از طریق نزدیکترین ایستگاه مترو نسبت به محل سکونتشان و با پیاده شدن در ایستگاه شاهد در خط یک، سوار  قطارهای شهر آفتاب شوند.

وی افزود: درایام برپایی نمایشگاه از ساعت 8:30 صبح تا 20:00 حرکت قطارها به سمت شهر آفتاب انجام می‌شود و  طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته فاصله گذر قطارها هر نیم ساعت یکبار است اما با توجه به میزان استقبال شهروندان، آمادگی لازم برای اعزام قطارهای فوق العاده و کاهش این فاصله گذر وجود دارد.

ایستگاه متروی شهرآفتاب به صورت جزیره‌ای و با مساحت 25 هزار متر مربع در انتهای مسیر فاز نخست خط مترو تهران- پرند قرار دارد و در ایام برپایی نمایشگاه باهدف تسهیل تردد به مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب فعال است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: