جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 شهريور 1395     
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد:
هدف از ساماندهی سرویس مدارس تامین امنیت روحی و روانی خانواده ها و دانش آموزان است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مراسم رونمایی برچسب سرویس مدارس با اشاره به اینکه خبرنگاران نقش اصلی را در اشاعه اخبار مهم برعهده دارند، گفت: تعداد یک هزار و 700 دانش آموز در تهران وجود دارد.

 

دکتر مازیار حسینی در ادامه برگزاری این مراسم افزود: تامین امنیت دانش آموزان در طی سال تحصیلی بسیار حائز اهمیت است.

وی ابراز کرد: جلسات مفصلی در زمینه ساماندهی سرویس مدارس با سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی برگزار شده و به نوعی حرکت ساماندهی، علاج قبل از واقعه است.

وی تصریح کرد: از کلیه ارگانهای ذیربط و خانواده های دانش آموزان خواستاریم به امر ساماندهی سرویس مدارس توجه بیشتری داشته و نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در ساماندهی سرویس مدارس بایستی به سه نکته مهم توجه داشت، عنوان کرد: امنیت و سلامت خودرو یکی از مهمترین عوامل در ساماندهی سرویس مدارس است، لذا سرویس مدرسه بایستی مشخص و ممتاز از سایر خودرو ها باشد تایید صلاحیت و سلامت اخلاقی و جسمی راننده نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که بایستی به آن توجه شود، همچنین اولویت ترافیکی سرویس مدرسه و رعایت این امر از سوی سایر رانندگان یکی دیگر از نکات مهم در راستای ساماندهی است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به تخلفات سرویس مدارس بر عهده سازمان حمل و نقل ترافیک و پلیس راهور است، اذعان داشت: هدف از ساماندهی سرویس مدارس تامین امنیت روحی و روانی خانواده ها و دانش آموزان است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پایان اضافه کرد: از کلیه ارگان های ذیربط و خانواده های دانش آموزان خواستاریم در راستای ساماندهی سرویس مدارس نهایت همراهی و همدلی لازم را داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: