جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 شهريور 1395     
رئیس آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس:
سازمان آموزش و پرورش در تامین امنیت دانش آموزان وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بازگشایی مدارس در مهرماه یک رخداد مهم ملی کشوری است.

 

علیرضا کمره ای در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس با بیان اینکه در تهران نیز همچون سایر شهرهای کشور مبحث بازگشایی مدارس یک امر بسیار مهم است، افزود: تامین امنیت دانش آموزان در طی سال تحصیلی یکی از مسائل بسیار مهم جامعه است، لذا از سوی ارگان های ذیربط اقدام به ساماندهی سرویس مدارس شده است.

وی ابراز کرد: مسئولینی که در حوزه حمل و نقل فعالیت دارند برای تامین امنیت و آسایش دانش آموزان نهایت همکاری را داشته اند و با تکیه بر این همکاری ها مسلما در سال جاری شاهد تحولی مهم در حوزه ساماندهی سرویس مدارس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نصب برچسب سرویس مدارس نقش مهمی در پیشبرد پروسه ساماندهی را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار و 700 مؤسسه تحصیلی در تهران در حال فعالیت هستند که کلیه مسئولین این مراکز با همکاری پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در تلاش هستند ساماندهی سرویس مدارس را هرچه زودتر عملیاتی کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهر تهران در پایان با بیان اینکه سازمان آموزش و پرورش در تامین امنیت دانش آموزان وظیفه بسیار مهمی برعهده دارد، عنوان کرد: نقش سرویس مدارس در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است و بایستی برای تحقق ساماندهی سرویس مدارس کلیه ارگانهای ذیربط نهایت همکاری را داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: