جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 شهريور 1395     
سردار حسینی در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس:
سرویس مدرسه ،کلاس دوم دانش آموزان است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین ذیربط برگزار شد، گفت: با عنایت به اینکه کودکان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند نسبت به اختصاص سرویس مدارس به این قشر اقدامات لازم مبذول شده است و در این راستا نصب برچسب بر روی سرویس مدارس اجرایی می شود.

 

سردار تیمور حسینی در ادامه این مراسم افزود: کلیه دستگاه ها و سازمان های متولی و مسئول همت خود را بر روی ساماندهی و نظارت بر نحوه فعالیت سرویس مدارس قرار داده اند.

وی ابراز کرد: ما نمی توانیم ادعا کنیم که در حوزه سرویس مدارس وضعیت کاملا مطلوبی داریم ولی با قاطعیت اعلام می کنیم که خوشبختانه طی سه سال گذشته شاهد حادثه دلخراشی در بخش سرویس مدارس نبوده ایم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در طی برگزاری جلساتی که با مسئولین ذیربط صورت گرفته و با پیگیری های سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی توانسته ایم در خصوص ساماندهی سرویس مدارس اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه طی چندماهه اخیر مطالعات و بررسی هایی از سوی دستگاه های ذیربط در این زمینه انجام شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم انسجام و هماهنگی بین مراکز و ارگانهای ذیربط همچنان پررنگ تر از گذشته باشد و در سال جاری شاهد یک تحول استثنایی در بحث ساماندهی سرویس مدارس باشیم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه دانش آموزان جزو سرمایه های ارزشمند خانواده ها هستند، اذعان داشت: ما مکلف به تامین امنیت دانش آموزان هستیم و وظیفه حفاظت و سیانت از این قشر بر عهده کلیه ارگان های مربوطه است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه سرویس مدارس در بحث آموزش امنیت ترافیکی بسیار حائز اهمیت است، اضافه کرد: به اعتقاد بنده سرویس مدرسه کلاس دوم دانش آموزان است و محیط سرویس مدرسه می تواند در تربیت فرهنگی دانش آموزان موثر باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: