جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 شهريور 1395     
امضای قرارداد برای تامین قطارهای پرسرعت خط بوستون- واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، آلستوم و امتراک قراردادی را امضا کرده اند که بر اساس آن آلستوم موظف شده 28 قطار پرسرعت جدید را طراحی و تولید کند که در مسیر شمال شرقی بین بوستون و واشنگتن D.C استفاده خواهند شد.

 

امتراک و آلستوم هم چنین قراردادی طولانی مدت امضا کرده اند که بر اساس آن آلستوم پشتیبانی فنی و تامین قطعات یدکی این قطارهای جدید را بر عهده خواهد داشت. این دو قرارداد به طور کلی ارزشی بالغ بر 2 بیلیون دلار دارند.

این خط شمال شرقی در مسیری 735 کیلومتری کشیده شده است. تنها در مدت 10 سال تعداد مسافران این خط از 2.4 میلیون نفر در سال 2002 به 3.5 میلیون نفر در سال 2014 افزایش یافته است. امتراک به منظور بخشی از تلاش برای نوسازی و توسعه خدمات خود تصمیم گرفته است تا قطارهای جدیدی بخرد که جایگزین قطارهای کنونی Acela شده و در نتیجه ظرفیت جابه جایی مسافر را بالا برده و خدمات بیش تر با زمان سفر کم تر و کاهش هزینه های اجرایی و انرژی را در پی دارد.

تامین بودجه خرید این قطارها و اصلاحات زیرساختی ضروری در ایستگاه های این خط از وام 2.45 بیلیون دلاری تامین می شود که وزارت حمل و نقل آمریکا به امتراک داده است. این وام گامی مهم در تامین سرمایه مورد نیاز برای کمک به ادامه فعالیت قطارهای پرسرعت در این منطقه است.

این قطارهای جدید تا 33 درصد ظرفیت مسافر بیش تری خواهند داشت. بیشینه سرعت این قطارها 300 کیلومتر بر ساعت خواهد بود اما در ابتدا تنها با سرعت 257 کیلومتر بر ساعت فعالیت خواهند کرد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: