جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 شهريور 1395     
شکایت محیط زیست از شهرداری لواسان

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شمیرانات ضمن اشاره به محکومیت شهرداری لواسان در دادگاه در اجرای طرح ساماندهی جاجرود از شکایت مجدد سازمان محیط زیست از این شهرداری خبر داد.

 

بیژن مقیمی اظهار کرد: در شکایتی که از سوی سازمان محیط زیست از شهرداری لواسان در مورد اجرای طرح ساماندهی رودخانه جاجرود صورت گرفت طبق رای بدوی، برداشت شن و ماسه محکوم شد.

وی با بیان اینکه از آنجا که با مسائل دیگر طرح ساماندهی رودخانه جاجرود مشکل داریم و ایراداتی بر آنها وارد است گفت: به همین منظور درخواست تجدید نظر کردیم ولی در دادگاه تجدید نظر اعلام شد که چون دادگاه بدوی تنها روی شن و ماسه رای داده و در مورد سایر مسائل اظهار نظر نکرده است نمی‌توانیم رای جدیدی صادر کنیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شمیرانات با اشاره به اینکه مجبور شدیم مجددا از شهرداری لواسان شکایت کنیم گفت: چهارم مهرماه سال جاری زمان رسیدگی به این پرونده است. البته چون این طرح در بستر رودخانه صورت می‌گیرد و امور آب متولی اصلی است این دستگاه به شدت در حال پیگیری است و مخالفت جدی با اجرای طرح ساماندهی جاجرود دارد.

مقیمی در پایان افزود: این طرح در منطقه حفاظت شده و در حریم آب در حال اجراست و نمی‌دانم چطور برخی ادعا می‌کنند این طرح مشکلی در اجرا ندارد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: