جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 11 شهريور 1395     
تدابیر ویژه پلیس راهور برای شهریور

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش سفرهای تابستانی در شهریور گفت : با تدبیر فرماندهی نیروی انتظامی، پنج هزار نیروی کمکی برای افزایش تدابیر ویژه در این ماه در نظر گرفته شده است .

 

سردار سرتیپ حسین مهری افزود: در روزهای ابتدایی شهریور امسال با کاهش سه درصدی تلفات جاده ای و درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده ایم .
وی همچنین گفت: 35 درصد تلفات جاده ای مربوط به واژگونی خودروهاست که در مقایسه با سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس راهور ناجا همچنین سرعت غیرمجاز را یکی از مهمترین عوامل تصادفات جاده ای دانست و گفت : 20 درصد تلفات ناشی از تصادفات مربوط به سرعت غیرمجاز است که در این زمینه نیز در مقایسه با سال گذشته با کاهش سه درصدی روبرو بوده ایم .
سردار مهری ابراز امیدواری کرد با تدابیر در نظر گرفته شده به خصوص برای نیمه دوم شهریور تصادفات جاده ای و خسارات ناشی از آن کاهش چشمگیری داشته باشد.
وی گفت : با تشدید اقدامات و بکارگیری توان مضاعف امیدواریم بتوانیم امنیت بیشتری را برای مردم عزیز کشورمان فراهم آوریم .
فرمانده پلیس راهور ناجا از همه دستگاهها و نهادهای مربوطه خواست با تعیین بازرسان و ناظران ویژه در اجرای دقیق و مناسب طرح ویژه شهریور نظارت داشته باشند.
سردار مهری گفت : اقداماتی مانند خط کشی ها ، نصب علائم و رفع نقاط حادثه خیز ، اهمیت بسزایی در کاهش تصادفات دارند و باید همه دستگاهها در این زمینه اطلاع رسانی مناسبی داشته باشند.
وی از رانندگان خواست در مسافت های طولانی برای هر دو ساعت 15 دقیقه استراحت و برای رسیدن سریع تر به مقصد از سرعت غیر مجاز و تخلفاتی مانند سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: