جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 11 شهريور 1395     
دستور داشتم، برادرم را بکشم!

مرد 41 ساله که در جنایتی خونین برادرش را به قتل رسانده است به بازپرس جنایی گفت: «به‌من دستور داده شده بود برادرم را بکشم.»

روزنامه ایران: مرد 41 ساله که در جنایتی خونین برادرش را به قتل رسانده است به بازپرس جنایی گفت: «به‌من دستور داده شده بود برادرم را بکشم.»
 
این مرد صبح سه‌شنبه 9 شهریور در جنایتی هولناک برادر 52 ساله‌‌اش را در یکی از محله‌های جنوب تهران به‌قتل رساند و متواری شد.به‌دنبال اعلام خبر این جنایت بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.
 
آنها پس از حضور در صحنه جرم با جسد مردی روبه‌رو شدند که داخل خودروی پژو از پا درآمده بود.در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول راهی محل کارش بوده که توسط فرد ناشناس به قتل رسیده است.در ادامه تیم جنایی دریافتند مرد میانسال مقابل مغازه‌ای به قتل رسیده که مجهز به دوربین مداربسته است. پس از بررسی فیلم دوربین، صحنه جنایت و تصویر عامل قتل به‌دست‌آمد.زمانی که تصویر به‌دست آمده از متهم فراری به خانواده مقتول نشان داده شد، آنها اعلام کردند عامل قتل، برادر کوچک مقتول است که از نظر روحی روانی هم مشکل داشته و چندین بار برای مقتول نیز ایجاد مزاحمت کرده‌است.
 
با شناسایی هویت قاتل، کارآگاهان راهی خانه او شده و موفق شدند مرد جوان را ساعاتی بعد از قتل درخانه‌اش درحالی که مواد مخدر مصرف می‌کرد، دستگیر کنند.
 
متهم جوان دیروز برای تحقیقات در مقابل بازپرس «مرادی» قرارگرفت و درباره انگیزه‌اش گفت: «از دوران کودکی‌ام، برادرم مدام مرا مورد آزار روحی قرار می‌داد، با این حال تصمیم به‌قتل او نداشتم تا اینکه ساعاتی قبل از قتل به من دستور داده شد که او را بکشم. حالا او در آن دنیا زندگی راحتی دارد و با اینکه از مرگش ناراحتم اما چون می‌دانم درآسایش و آرامش است، خوشحالم.»
 
وی درباره روز حادثه نیز گفت: صبح منتظر برادرم ماندم تا از خانه خارج شود، وقتی سوار ماشین شد سراغش رفتم و به او گفتم با من چه مشکلی داری؟ اما برادرم به جای پاسخ به سؤالم خندید و حرف‌های بیهوده و بی‌معنی زد، من هم او را کشتم. بعد از قتل به خانه آمدم و بستنی خوردم و بعد از کمی استراحت کمی تریاک کشیدم که دستگیر شدم.
 
با توجه به اظهارات متهم جوان، بازپرس جنایی دستور داد متهم برای بررسی روانی از سوی پزشکان قانونی معاینه شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: