جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 شهريور 1395     
عروسک‌های «شکرستان» ساخته شدند

تولید مجموعه عروسکی «شکرستان» به کارگردانی فواد صفاریان پور و تهیه کنندگی جواد فرحانی بزودی آغاز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: تولید و ضبط مجموعه عروسکی «شکرستان» به کارگردانی فواد صفاریان پور و تهیه کنندگی جواد فرحانی بزودی آغاز خواهد شد.

مدتی است که ضبط آنونس‌های این مجموعه عروسکی به همراه ساخت دکور، عروسک‌ها و لباس به پایان رسیده است و گروه تولید همچنان در حال تمرین هستند.

تا کنون لیست تعدادی از صدا پیشه‌ها و عروسک‌گردان‌های اصلی اثر مشخص شده است و بر اساس قصه ممکن است تعدادی عروسک‌گردان و صداپیشه به این مجموعه اضافه شوند.

بهادر مالکی، محمد لقمانیان، کاظم سیاحی، نازنین بیاتی، علیرضا ناصحی، امیر سلطان احمدی، وحید نفر، آزاده مویدی، شبنم مقدمی، مهدی شاه پیری، سامان مظلومی، شیرین ضابطیان از صداپیشه‌ها و محمد لقمانیان، امیر سلطان احمدی، نگار شهبازی، مهتاب تبریزی، بنفشه صمدی، پریسا نعمتی، مریم قلی پور، رضا جاودانی، محمدرضا عظیمی تا الان برای گروه عروسک‌گردانی قطعی شده‌اند.

ضمن اینکه هنوز صداپیشه پخصیت راوی قطعی و مشخص نشده است و گروه در حال انتخاب این صداپیشه بر اساس کیفیت و ساختار «شکرستان» هستند.

سجاد افشاریان نویسنده این اثر تا کنون 10 قسمت را به طور کامل به نگارش درآورده است و مابقی قسمت‌ها اتود زده شده و یا در حال بازنویسی نهایی است.

به گزارش فارس،‌مجموعه عروسکی «شکرستان» در 50 قسمت 60 دقیقه‌ای قرار است در مرکز انیمیشن صبا تهیه و تولید شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: