جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 شهريور 1395     
تجهیز تاکسی های بانوان به سیستم کال سنتر

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی تهران گفت: در راستای ايجاد سرويسي ايمن توام با آسايش براي بانوان اقدام به راه اندازی سیستم تاكسي سرويس بانوان شده تا با رعايت شئونات اسلامي توانمندي خود را با حضور در این عرصه به نمايش بگذارند.

مهدی ابراهیمی با اشاره به فعالیت 60 هزار و 500 بانوی تاکسیران در پایتخت اظهار داشت: از این تعداد تاکسی بانوان بیش از 500 دستگاه آن مجهز به سیستم بیسیم شده و شهروندان می توانند از طریق یکی از شرکت های خصوصی تاکسیرانی و همچنین تاکسی های مجهز به سیستم کال سنتر از خدمات این سازمان بهره مند گردند.

وی با اشاره به اینکه تاکسی تلفنی بانوان هیچ محدودیت منطقه ای ندارند، ابراز داشت: کلیه تاکسی های بانوان به صورت آزاد در سطح شهر تهران تردد کرده و مقصد سفر به اختیار مسافر تعیین می شود.

وی بیان کرد: برای ساماندهی تاکسی های تلفنی ایستگاه هایی را در سطح شهر تعبیه کرده ایم تا به صورت متمرکز مستقر و جانمایی شوند .

وی در خصوص تجمع سفر و مسافر در برخی نقاط از میزان سرویس دهی تاکسی های بانوان به مناطق شناسایی شده، اذعان داشت: در چند سال اخیر بیشترین درخواست سرویس از حوالی ایستگاه ها بوده که از طریق مرکز بیسیم و یا مرکز تلفن از آنها درخواست سرویس دهی شده است.

ابراهیمی افزود: شهروندان می توانند با سامانه های بیسیم بانوان( 1814و 1821 ) به صورت متمرکز تماس گرفته و درخواست سرویس خود را اعلام کنند.

وی در خصوص همکاری سرویس بانوان با مدارس دخترانه تاکید کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش تا حد امکان سرویس های مدارس دخترانه را به تاکسی بانوان مجهز کنیم لازم به ذکر است کلیه خودروهای شخصی که در چند سال اخیر به مدارس دخترانه خدمت رسانی کرده اند تحت پوشش سازمان تاکسیرانی با مجوز و نصب برچسب اطلاعات سرویس مدارس بر روی خودروهایشان به فعالیتشان ادامه می دهند.

معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی در پایان از برنامه های آینده برای خدمات دهی بهتر تاکسی های بانوان به شهروندان خاطرنشان کرد: این سازمان به دنبال راه اندازی سیستم کال سنتر به صورت اینترنتی است تا شهروندان با نصب یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه نوع تاکسی و حتی راننده مدنظر خود را انتخاب کنند لذا امیدواریم این سرویس بزودی راه اندازی شود تا شهروندان بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: