جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 شهريور 1395     
درگاه اطلاع رسانی انتظار در مراکز معاینه فنی راه اندازی شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی با اشاره به تراکم مراجعه در مراکز معاینه فنی گفت: مراکز الغدیر، شکوفه و چمران در حال حاضر ازجمله مراکز کم تراکم معاینه فنی است که شهروندان می توانند به آنها نیز مراجعه کنند .

 

سیدنواب حسینی منش تصریح کرد: نظر به اجرای طرح کاهش از 15شهریور ماه سال جاری، حجم مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی 100 درصد افزایش یافته است .

وی با بیان اینکه تراکم ترافیک در برخی مراکز معاینه فنی افزایش یافته است، گفت: از شهروندان تقاضا می شود به همه مراکز اعم از مرکز الغدیر ، شکوفه و چمران نیز مراجعه کنند .

حسینی منش تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان 2  درگاه اطلاع رسانی راه اندازی شده تا شهروندان از مدت زمان انتظار در مراکز معاینه فنی اطلاع یابند .

به گفته حسینی منش شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی 2000112و ارسال عدد 1 از تراکم در مراکز معاینه فنی و مدت زمان انتظار در مراکز اطلاع یابند و یا با مراجعه به سایت ستاد مرکزی معاینه فنی به نشانی www.inspection.tehran.ir  و انتخاب مرکز مورد نظر خود مدت زمان انتظار در مرکز جویا شوند .

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: اكنون در هر شيفت كاري ماهیانه  قابليت خدمات‌رساني به 100هزار خودرو فراهم است. اين در حالي است كه با افزايش مراجعات افزايش شيفت‌كاري نيز پيش‌بيني شده است

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: