جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 مهر 1393     
آموزش تفکیک زباله به 22 هزار شهروند منطقه 15

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه 15 گفت: تاکنون بیش از 22 هزار خانوار تحت آموزش چهره به چهره بازیافت در طرح بهینه سازی تفکیک پسماند از مبدا در ناحیه یک قرار گرفتند.

مهندس پارسا با اشاره به اینکه طرح بهینه سازی تفکیک پسماند از مبدا در ناحیه یک منطقه 15 به صورت پایلوت در حال اجراست، افزود: آموزش 2290 مرکز تجاري و اصناف، 56 مرکز اداری، 11 مسجد و مرکز مذهبی، 25 مجموعه فرهنگی و ورزشی و 10 مهد کودک از جمله اقدامات آموزشی در راستای اجرایی شدن این طرح بوده است.

مهندس پارسا درباره اقدامات اداره بازیافت منطقه از ابتدای اجرای طرح افزود: تاکنون نسبت به اجرای 7 برنامه هنری، استقرار 24 غرفه اطلاع رساني و جمع آوري كتب باطله، توزیع بیش از 27 هزار نسخه بروشور آموزشی، توزیع بیش از 70 هزار کیسه جمع آوری پسماند خشک، توزيع 1900 جایزه بین شهروندان، ارسال پیامک به بیش از 90 هزار شهروند، توزيع 190 عدد مخازن كارتن پلاست و پلاستيكي به واحدهاي تجاري، اداري، مجتمع های مسکونی، جمع آوری 18000 کیلوگرم پسماند خشک توسط خودروی ملودی، جمع آوری 91 هزار کیلوگرم پسماندخشک توسط غرف بازیافت و شستشوی غرفه های بازیافت اقدام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه بازديد و كنترل روزانه از ناوگان جمع آوري پسماند خشك، برخورد و جمع آوري عوامل غير مجاز تفكيك زباله، افزایش 4 غرفه بازیافت و در مجموع فعالیت  10 غرفه و جانمایی کلبه بازیافت در دبستان دخترانه رسالت را از دیگر فعالیت ها ی این حوزه در ناحیه یک برشمرد.

شایان ذکر است، طرح بهینه سازی تفکیک پسماند از مبدا به صورت پایلوت در ناحیه یک منطقه 15 از 16 تیر آغاز شده ودر قالب دو برنامه 45 روزه اجرا می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: