جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 شهريور 1395     
عملیات مرمت پل آزمایش تا پایان شهریورماه به اتمام می رسد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، از اتمام عملیات مرمت روکش پل آزمایش تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد

مهندس مهدی پورشاسب  با بیان آنکه تلاش برای مرمت روکش سیلیکات اپوکسی پل آزمایش از ابتدای مردادماه سال جاری آغاز شده است، گفت: ترمیم روکش این پل سواره‌رو فلزی، متعاقب اخذ مجوزهای ترافیکی و با اقدام برای تخریب بخش‌های آسیب دیده آغاز شد و سپس با اجرای عملیات زنگ زدایی و ساب زنی صفحات فلزی عرشه ادامه یافت.
مهندس پورشاسب با اعلام اتمام عملیات مرمت روکش باند شمال پل آزمایش، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات ترمیمی در باند جنوب پل خبر داد و گفت: عملیات لکه‌گیری روکش پل آزمایش تا پایان شهریورماه سال جاری به اتمام می‌رسد. سطح کل این عملیات در هر دو باند شمالی و جنوبی پل به 1800 متر مربع می‌ر‌سد.
به گفته مدیر گروه تعمیر و مقاوم سازی پل‌های شهر تهران، مرمت روکش پل آزمایش بدون انسداد کامل مسیر و طی ساعات پایانی شب انجام شده است.
گفتنی است شهر تهران دارای 7 پل سواره رو فلزی شامل پل تقاطع خیابان‌های حافظ و طالقانی، پل تقاطع خیابان های حافظ و جمهوری، پل چوبی، پل کالج، نصر، آزمایش و کریمخان است. فرسودگی روکش، از کار افتادگی نئوپرن ها و فرسایش درزهای طولی و عرضی، از شایع ترین مشکلات و آسیب های این دسته از پل‌ها به شمار می آیند که باید به صورت مستمر توسط پیمانکاران شرکت یادمان سازه ترمیم و برطرف شوند و این امر با پیگیری‌های مداوم و دقت هرچه تمام‌تر در حال انجام است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: