جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 شهريور 1395     
به دنبال بی توجهی به قانون توسط یک راکب موتورسیکلت ایجاد شد :
ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب تونل توحید

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، به رغم ممنوعیت تردد موتورسیکلت ها در تونل های شهری، صبح امروز یک دستگاه موتورسیکلت که بدون توجه به قوانین وارد تونل توحید شده بود، در مسیر شمال به جنوب این تونل دچار سانحه شد.

در ساعت 10:30 صبح امروز یک دستگاه موتور سیکلت که در مسیر شمال به جنوب تونل توحید و در خط اضطرار بدون توجه به قوانین و ممنوعیت تردد در تونل در حرکت بود، به دنبال لایی کشیدن بین اتومبیل ها دچار سانحه شده و راکبش مجروح شد .

شهرام جباری زادگان مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در توضیح این حادثه گفت: اکنون تیم اورژانس در محل حضور دارند و به راکب مجروح رسیدگی می کنند .

وی با اشاره به ترافیک سنگین مسیر شمال به جنوب قبل از تونل توحید تصریح کرد: به رغم انکه تردد موتورسیکلت ها در تونل های شهری ممنوع است، متاسفانه به دلیل عدم رعایت قانون درصد سانحه موتور سیکلت در تونل های شهری بسیار بالاست .

با توجه به قوانین وضع شده درخصوص محدودیت های تردد موتور سیکلت ها در برخی معابر، می طلبد پلیس راهور به منظور جلوگیری از حوادثی که با جان شهروندان ارتباط مستقیم دارد به صورت جدی تری وارد عمل شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: