جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 شهريور 1395     
هستم اما دیده نمی‌شوم!

بازیگر مجموعه «کمی دور، کمی نزدیک» که صبح‌ها از شبکه دو پخش می‌شود درباره حضورش در این اثر و موضوعات اجتماعی آن صحبت کرد.

مهدی صبایی بازیگر درباره مجموعه «کمی دور، کمی نزدیک» ساخته مشترک مسعود عسگری، فرشاد ارج که هر روز صبح در شبکه دو پخش می شود، بیان کرد: این کار برای اولین بار است که پخش می شود و قرار بود اثری نو و بدیع باشد اما متاسفانه در ساعتی روی آنتن می رود که بیننده زیادی ندارد.

صبایی درباره داستان این مجموعه توضیح داد: این مجموعه درباره یک زوج بازیگر است که کار اجرا را به آنها پیشنهاد می دهند و این زوج چون خود را بازیگر می دانند اجرا را نمی پذیرند اما بعد از آن اتفاقی برای آنها رخ می دهد که کار را قبول می کنند. ما در این مجموعه با شخصیت سومی که دوربین است مواجه می شویم که حرف می زند و دایم به دنبال این زوج است.

وی با اشاره به اینکه این کار ایده خیلی خوبی داشت و به نوعی فاصله گذاری برشت در آن انجام شد، ادامه داد: شاید یکی از معضلات این مجموعه این باشد که چون زمان کوتاهی دارد بیشتر آموزشی بودن آن به چشم می آید درحالیکه خود من خیلی سعی کردم اینگونه نباشد و شعار هم ندهیم.

این بازیگر در واکنش به اینکه حضور چندان پررنگی در تلویزیون ندارد، اظهار کرد: ما آنچنان سریالی هم در تلویزیون نمی بینیم، البته در این چند سال حدود سه تا چهار سریال خوب از من پخش شد که یکی از آنها «دولت مخفی» در شبکه دو بود. من شش ماه درگیر آن بودم و نقش یک اسیر ایرانی را در عراق داشتم اما چون کار دیده نشد من هم دیده نشدم. من برای آن سریال زحمت زیادی کشیدم و حدود ۶ ماه سعی کردم با یک سبیل زندگی کنم. سختی دیگر این کار این بود که تصویربرداری ما در زمستان بود اما چون اسیر بودیم، نمی توانستیم لباس بپوشیم و همین عوامل باعث شد که من در آن سریال هشت کیلو وزن کم کنم.

وی ادامه داد: به نظرم وقتی سریالی در یک شبکه دیده نمی شود باید آن را از شبکه ای دیگر پخش کرد چون همه این شبکه ها متعلق به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هستند.

صبایی همچنین با اشاره به حضورش در سریال «میکائیل» ساخته سیروس مقدم عنوان کرد: من در این سریال هم حضور داشتم اما وقتی دیده نمی شویم مردم فکر می کنند کلا حضور نداریم و بعد از ما می پرسند که کجا هستیم؟ من در این سریال نقشی با یک دست ایفا می کردم و داستانی پشت شخصیت آن بود اما یک باره این نقش محو شد و طبیعتا شخصیت من هم دیده نمی شود.

بازیگر سریال «بدون شرح» با اشاره به دیگر آثار خود در این چند سال توضیح داد: عواملی دست به دست هم می دهد و شما نمی توانید در کاری که زحمت می کشید، دیده شوید و بعد گاهی در بعضی از آثاری دیده می شوید و همه می گویند چه خوب است که آنگاه متعجب می شوید.

وی در پایان اعلام کرد که این روزها نقش یک سرپرستار را در سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی بازی می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: