جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 شهريور 1395     
اجرای طرح LEZ به صورت رسمی از اول مهر ماه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،  مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: طبق مصوبه وزارت کشور اعمال جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده زوج و فرد به صورت مکانیزه توسط دوربین از 15 شهریور ماه به صورت ارشادی و از اول مهر ماه به صورت رسمی اجرا می شود .

دکتر سید نواب حسینی منش در خصوص ابلاغ این مصوبه به پلیس راهور اظهار داشت : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی نیز از اجرای طرح LEZ به صورت رسمی از اول مهر ماه خبر داده است.

وی بیان کرد : با اجرای این طرح تردد خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده های زوج و فرد توسط دوربین های کنترل هوشمند تحت نظارت قرار می گیرد و خودروهایی که عمر بالای 5 سال دارند برای تردد در معابر شهر مکلف به اخذ برگه معاینه فنی هستند .

وی در ادامه ابراز داشت : در حال حاضر 13 مرکز معاینه فنی در سطح تهران وجود دارد که آماده پذیرش شهروندان برای اخذ برگه معاینه فنی هستند  . 

حسینی منش تاکید کرد : کلیه خطوط مراکز معاینه فنی از ساعت 7:30 صبح تا 16:30 عصر فعال هستند و شهروندان می توانند آدرس مراکز معاینه فنی را در سامانه ستاد مرکزی معاینه فنی تهران را مشاهده و مرکز مورد نظر را مشخص کنند .

وی با توجه به میزان استقبال شهروندان از مراجعه به مراکز معاینه فنی افزود : از شهروندان تقاضا داریم الزاما زمان مراجعه به مراکز معاینه فنی را در ساعات اولیه صبح قرار ندهند و در ساعات دیگر روز نیز برای دریافت برگه معاینه فنی به این مراکز مراجعه کنند .

مدیر عامل مرکز معاینه فنی تهران در پایان با اشاره به اینکه کلیه اطلاعات مراکز معاینه فنی در پرتال ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو قابل رویت است، اذعان داشت : ارائه خدمات به شهروندان در روزهای جمعه و تعطیل نیز در برخی مراکز معاینه فنی صورت می گیرد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: