جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 شهريور 1395     
ضرورت خرد جمعی برای حل مشکل کلانشهرها

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، دبیر دبیرخانه برنامه ریزی و توسعه شهرداری های کلانشهرهای کشور با اشاره به اینکه خرد جمعی برای حل مشکل کلانشهرها ضروری است، گفت: برنامه ریزی برای سطح کلان کشور بدون در نظر گرفتن شرایط، راه حل مناسبی نیست.

 

موسی شربت‌دار در حاشیه هجدهمین نشست معاونان و مدیران برنامه ریزی و توسعه شهرداری های کلانشهرهای کشور در رشت با بیان اینکه اعضای این گردهمایی به عنوان مغز متفکر کلانشهرها هستند، افزود: شهرداری ها، همیار و هم فکر مسئولان کشور برای حل معضلات کلانشهرها هستند.

شربت‌دار با بیان اینکه باید نسخه های اجرایی، عملیاتی و کاربردی مبتنی بر راهبردهای کلان در دراز مدت آماده شود، تصریح کرد: برای نسخه های اجرایی و عملیاتی باید سیاست های کلان و راهبردی مناسب ارائه شود.

وی به برنامه‌های انجام شده دبیرخانه برنامه ریزی و توسعه شهرداری‌های کلانشهرهای کشور اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود همه این فعالیت ها هنوز نتوانسته ایم از ظرفیت خوب اجلاس ها و گردهمایی ها برای حل مشکلات کلانشهرها استفاده کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد در ادامه با بیان اینکه در چندماه آینده اجلاسیه مشهد ۲۰۱۷ در سطح ملی برگزار می شود، گفت: این یک رویداد منطقه ای و یا محدود به شهر مشهد نیست بلکه یک رویداد ملی است که باید برای هرچه بهتر برگزار شدن آن همه کلانشهرها همکاری و تعامل داشته باشند.

دبیر دبیرخانه برنامه ریزی و توسعه شهرداری های کلانشهرهای کشور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را در شهرداری های کلانشهرها مهم دانست و گفت: باید در حوزه مدیریت شهری براساس تاکیدات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: