جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 شهريور 1395     
چهارمین جشنواره ملی کودکان هوشمند برگزار شد

چهارمین جشنواره ملی "کودکان هوشمند" ویژه مسابقات ملی محاسبات ذهنی با چرتکه صبح امروز در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار شد .
 خبرگزاری صدا و سیما ،  این دوره از مسابقات با حضور 292 نفر متشکل از 155 دختر و 137 پسر در گروه سنی 5 تا 7 سال و 8 تا 12 سال برگزار شد. 
 
هدف از برگزاری این دوره از مسابقات نیز افزایش اعتماد به نفس و بهبود قدرت تخیل کودکان است.
 
همچنین دراین جشنواره از دو خانواده شهید مدافع حرم (شهید محسن فرامرزی و شهید احمد اسماعیلی) به همراه همسر شهید مسعود علی محمدی شهید عرصه مقاومت هسته ای با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد. 
 
*مشارکت 292 نفر در چهارمین دوره مسابقات کودکان هوشمند 
 
مدیر عامل موسسه کودکان هوشمند گفت: در چهارمین دوره مسابقات کودکان هوشمند ویژه مسابقات محاسبات ذهنی با چرتکه 292 نفر از سراسر کشور شرکت کردند.
 
روح الله مخبریان در حاشیه چهارمین دوره مسابقات کودکان هوشمند  با اعلام این خبر افزود: ما در این دوره از مسابقات از 24 استان شرکت کننده داریم که در واقع نفرات برگزیده استانی هستند که به این دوره از مسابقات راه یافتند.
 
وی گفت : مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات ابتدا در سطح استان برگزار شده و مسابقات نهایی نیز اکنون برگزار می شود. 
 
مدیر عامل موسسه کودکان هوشمند افزود : مسابقات در گروه سنی الف و ب برگزار شده که گروه سنی الف پنج تا هفت سال و گروه سنی ب نیز 8 تا 12 سال است.
 
وی با بیان اینکه در مجموع 18 جایزه نفیس برای نفرات اول تا سوم هر گروه در نظر گرفته ایم گفت : همچنین مسابقه ای به صورت دیداری و در مقابل چشم پدر مادرانشان با حضور 184 نفر در گروه های ده نفره برگزار می شود که به قهرمان قهرمانان در گروه سنی 5تا7 سال و 8 تا 12 سال دو سکه تمام بهار آزادی و لوح زرین اهدا می شود. 
 
مخبریان افزود: یکی از نقاط قوت مسابقات امسال این است که کودکان هوشمند ابتدا در مسابقات استانی و در مرحله مقدماتی شرکت کردند و نخبه ها و نابغه ها به مسابقات کشوری راه یافتند . 
 
وی گفت : امسال سطح مسابقات خیلی بالا بود و شرکت کنندگان  در کمتر از 7 دقیقه تعداد 60 سوال را در آیتم های بالا محاسبه می کنند.
 
مدیرعامل موسسه کودکان هوشمند افزود : هدف اصلی این آموزش و گردهمایی این است که خانواده ها به پرورش ذهن تشویق شوند یعنی به این سمت بیایند که آموزش های در حوزه پرورش ذهن کودکان خود داشته باشند . 
 
وی گفت : برگزیدگان این دوره از مسابقات یعنی قهرمان قهرمانان در دو رده سنی به مسابقات بین المللی راه خواهند یافت و با کشورهای دیگر رقابت می کنند . 
 
مدیرعامل موسسه کودکان هوشمند همچنین در بحث تقدیر از دو خانواده شهید مدافع حرم نیز گفت: براساس بررسی هایی که انجام دادیم دو خانواده شهدای مدافع حرم که سن بچه هایشان با گروه سنی موسسه مطابقت دارند دعوت کردیم برای نخستین بار بسته هوش طلایی را تقدیم خانواده مدافع حرم کردیم .
 
این دوره از مسابقات در قالب 292 نفر متشکل از 155 دختر و 137 پسر در جهت افزایش اعتماد به نفس و بهبود قدرت تخیل کودکان برگزار شد.
 
*آموزش های هوش طلایی و دانشمندان کوچک در دستور کار موسسه کودکان هوشمند

مدیر آموزشی موسسه کودکان هوشمند گفت: آموزش هوش طلایی و دانشمندان کوچک را در دستورکار موسسه داریم.
 
خانم عابدینی در حاشیه چهارمین جشنواره ملی کودکان هوشمند ویژه مسابقات محاسبات ذهنی با چرتکه با اعلام این خبر افزود: ما در این موسسه ابتدا آموزش محاسبات ذهنی با چرتکه را شروع کردیم که کاری جدیدی و برای نخستین بار در ایران بود و خانواده ها نیز استقبال خوبی کردند . 
 
وی گفت: آموزش های این موسسه برای گروه سنی 5 تا 12 سال است که به دو گروه سنی 5 تا 7 سال و 8 تا 12 سال تقسیم می شود که در این دوره از جشنواره هر دو گروه سنی را داریم . 
 
قائم مقام مدیرعامل موسسه کودکان هوشمند افزود: اکنون بعد از گذشت حدود 5 سال چهارمین دوره از مسابقات در هر دو گروه سنی برگزار شد که شرکت کنندگان در هر گروه سنی به سه سطح (a b c) براساس ترمهای آموزشی کودکان تقسیم بندی شدند تا در نرم های مختلف بتوانند در مسابقه شرکت کنند.
 
عابدینی افزود : هم اکنون یکسری آموزش های دیگری نیز از جمله آموزش هوش طلایی و آموزش دانشمندان کوچک را در دستورکار موسسه داریم که هدف موسسه ارائه آموزش های نوین برای کودکان ایران زمین است.
 
چهارمین جشنواره ملی "کودکان هوشمند" ویژه مسابقات ملی محاسبات ذهنی با چرتکه امروز با حضور 292 نفر از کودکان متشکل از 155 دختر و 137 پسر از 24 استان با هدف افزایش اعتماد به نفس و بهبود قدرت تخیل کودکان برگزار شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: