جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 شهريور 1395     
سرقت‌های شبانه در خيابان‌های تهران

روزنامه اعتماد: چهار سارق زورگير كه با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت اموال مردم مي‌كردند دستگير و روانه زندان شدند. پليس امنيت اجتماعي در منطقه امامزاده داوود اين گروه چهار نفره را شناسايي و اقدام به دستگيري آنها كرد.

 در مرحله اول گروه سارقان اقدام به فرار كردند اما وقتي به وسيله پليس دستگير شدند گفتند: ما براي خريد مواد عازم فرحزاد بوديم و مي‌خواستيم بعد از اينكه مواد را تحويل گرفتيم ماشين پرايد را به صاحبش كه در شهريار است تحويل بدهيم. ميلاد متهم ٢٤ ساله اين پرونده به بازپرس ويژه سرقت (علي وسيله ايرد موسي) گفت: من مدت زيادي در خرم آباد كيف قاپي مي‌كردم و اعتياد به مواد مخدر نيز دارم.

دو سال پيش هم به خاطر سرقت از منزل زندان بوده‌ام. عليرضا ديگر متهم اين پرونده نيز با بازپرس گفت: «من هم معتاد هستم و در بوشهر سرقت مي‌كردم و به تازگي به تهران آمده‌ام. »اين گروه سابقه سرقت از منزل را در شهرهاي اراك، فرديس و همدان داشتند.

يكي از مالباخته‌ها در تاريخ ششم خردادماه امسال به پليس مراجعه كرد و گفت: « من يك ساعت در خانه نبودم و وقتي برگشتم ديدم خانه به هم ريخته و تبلت، سكه و طلاهايم را سرقت كرده‌اند. همچنين مبلغ ده ميليون تومان پول نيز از گاوصندوقم برداشته بودند.» گفتني است كه اغلب سرقت‌هاي اين گروه چهارنفره در شب بوده است. پرونده در اداره يكم آگاهي تهران پيگيري شد و قاضي ايرد موسي دستور جلب با دادرسي را صادر كرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: