جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 شهريور 1395     
تنوع در تولیدات خودروسازان بر اساس ذائقه هر منطقه و مطالبات روز

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که صنعت خودرو خصوصی سازی شود امکان رقابت جهانی برای خودروسازان فراهم گردیده  و در این شرایط ضمن حفظ بازار داخل ، ناگزیر به توسعه فعالیت در حوزه R&D خواهند بود.

اسدالله قره خانی در ادامه گفت و گو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: البته باید کیفیت بخشی و تنوع در تولیدات خودروسازان بر اساس ذائقه هر منطقه و مطالبات روز و انتظارات مصرف کنندگان باشد.

وی در ادامه با اشاره به امکان همکاری خودروسازان داخلی افزود: به دلیل اینکه خودروسازان خصوصی نیستند اگر بخواهد با یکدیگر همکاری نمایند، به نظر نمی رسد که در کار پیشرفتی حاصل گردد چرا که در این زمینه عرصه را به دست گرفته و انحصاری شده اند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: چنانچه همکاری دو خودروساز به گونه ای باشد که انحصار آنها به مراتب قوی تر گردد و گسترش یابد مسلما همکاری ها آنها فایده ای ندارد و تاثیری در وضعیت صنعت نخواهد داشت چرا که از گذشته موضوع همکاری با یکدیگر وجود داشته به طور مثال در زمان تولید خودروی L90 که در پی همکاری دو شرکت خودروساز بود اما تغییراتی حاصل نشد.

وی در خاتمه افزود: امیدواریم عملکرد خودروسازان به سمت و سویی پیش برود که خودروسازان بتوانند تغییرات مفیدی را اعمال کنند و رضایت مصرف کنندگان را کسب نمایند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: