جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 شهريور 1395     
سامسونگ گوشی دست دوم می‌فروشد

وب سایت برسام: سامسونگ در حال آماده‌سازی برنامه‌ای است که بر اساس آن، گوشی‌های پرچمدار دست دوم خود را با قیمتی کمتر در اختیار علاقمندان و مشتریان قرار می‌دهد.
 

 سامسونگ گوشی دست دوم می‌فروشد


ظاهرا بازار رقابتی گوشی‌های همراه آن قدر داغ شده که دیگر استفاده از روش‌های قدیمی و حتی تکیه بر برتری کیفیت و امکانات برای تضمین پیروزی در این بازار کفایت نمی‌کند. در حالی که سامسونگ، خصوصا در محصولات سری Galaxy و Note خود، بر ارتقا کیفیت محصولات و ارائه‌ی بهترین‌های ممکن تکیه کرده است، اما به نظر می‌رسد در مواجهه با پرچمدارهای عموما چینی، مانند محصولات هواوی و شیائومی کمی دل نگران شده است. چرا که این گوشی‌ها، صرف‌نظر از اختلاف فاحش در کیفیت و طراحی، با قیمتی در حد میان‌رده‌های سامسونگ، خدماتی نزدیک به گوشی‌های پرچمدار این شرکت را ارائه می‌دهند.

به همین دلیل، مسئولان شرکت سامسونگ به فکر راهی افتاده‌اند که با یک تیر دو نشان بزنند: از یک سو درآمد خود را به صورت تصاعدی افزایش دهند و از سوی دیگر بتوانند با رقبای میان قیمت خود به رقابت بپردازند. برنامه‌ی این شرکت برای جمع‌آوری گوشی‌های دست دوم و فروش آن‌ها هم بخشی از این برنامه‌هاست. به گزارش رویترز، این برنامه به احتمال زیاد در سال آینده اجرا خواهد شد و بر اساس آن، شرکت سامسونگ گوشی‌های پرچمدار خود را در کشورهایی مانند ایالات متحده و کره‌ی جنوبی گردآوری کرده و پس از آن که دستی به سر و رویشان کشید، با قیمتی پایین‌تر به مشتریان جدید می‌فروشد.

این کار از یک‌سو باعث می‌شود تا افرادی با درآمدهای پایین‌تر هم بتوانند گوشی‌های سامسونگ قابل اعتمادی بخرند و به این ترتیب، بازار رقابت با پرچمدارهای ارزان‌قیمت‌تر را به سود سامسونگ به هم می‌زند، و هم از سوی دیگر به دلیل آن که سامسونگ این گوشی‌ها را دوبار و به دو مشتری مختلف می‌فروشد، عملا سود کم‌دردسری را برای سامسونگی‌ها رقم می‌زند. البته این سود بیشتر هزینه‌ای هم برای سامسونگی‌ها دارد و آن این که ممکن است این گوشی‌های دست‌دوم، پیش از هر چیز بازار میان‌رده‌های خود سامسونگ را به هم بزنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: